۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۵۴۰۵۹۴
حجت‌الاسلام کرمی:

نباید بین نهاد رهبری و مسؤولان در دانشگاه تهران مرزبندی ایجاد شود

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران با بیان اینکه نباید بین نهاد نمایندگی رهبری و مسؤولان در دانشگاه تهران مرزبندی ایجاد شود، گفت: ارتباط و همکاری با تشکل‌های دانشجویی یکی از سیاست‌های جدی ما است.
حجت الاسلام کرمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، مراسم تکریم حجت‌الاسلام کلانتری و معارفه حجت‌الاسلام کرمی به عنوان مسئول سابق و جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران صبح امروز با حضو رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس دانشگاه تهران برگزار شد.

حجت الاسلام کرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در این مراسم با اشاره به برنامه‌های پیش روی خود و با بیان اینکه خوشبختانه موضوع اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه تهران جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: سعی ما در این دوره معنویت و اخلاق را به عنوان محور برنامه‌های خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: گمشده اصلی در جهان کنونی، معنویت و اخلاق است ما باید روی این موضوع در دانشگاه‌ها کار کنیم و کاری کنیم که سبک زندگی اسلامی در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

کرمی تاکید کرد: متاسفانه به دلیل عدم تبیین صحیح معارف دینی نتوانستیم جایگاه خوبی برای سبک زندگی اسلامی در دانشگاه‌ها به دست بیاوریم که امیدواریم با محور قرار دادن اخلاق و معنویت بتوانیم به این جایگاه برسیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعات مورد توجه ما، هماهنگی میان برنامه‌ها است و امیدوارم در این دوره این موضوع جدی‌تر دنبال شود.

کرمی تاکید کرد: برنامه‌های نهاد رهبری در دانشگاه‌ها موضوعات پراهمیتی است که همه باید در راستای آن گام برداریم و نباید موازی کاری صورت گیرد بلکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: آن چیزی که مورد تاکید بوده این است که نباید بین نهاد نمایندگی رهبری و مسئولان در دانشگاه تهران مرزبندی اتفاق بیفتد باید مسائل دانشگاه مورد توجه قرار گیرد و اختلافات آراء معنی ندارد.

وی در خاتمه اظهار داشت: ارتباط و همکاری با تشکل‌های دانشجویی یکی از سیاست‌های جدی ما است. همچنین ارتقای برنامه‌های مسجد دانشگاه و سایر مساجد پردیس‌های دانشگاه را در دستور کار قرار خواهیم داد./۱۳۲۵//۱۰۳/خ

ارسال نظرات