۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۴۰۶۹۲
مدیر مدرسه علمیه امام صادق خرمشهر:

اجرای فعالیت های پژوهشی اولویت مدرسه علمیه امام صادق خرمشهر است

مدیر مدرسه علمیه امام صادق خرمشهر تدریس و مطالعه دروس حوزوی و فعالیت های پژوهشی را اولویت این مدرسه علمیه در سال تحصیلی جاری بیان کرد.
پژوهش

حجت الاسلام علی حیدری، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری جشن شکست داعش در مسجد جامع شهرستان ابراز داشت: در این جشن از خانواده های شهدای مدافع حرم شهرستان تجلیل به عمل آمد و طلاب مدرسه نیز همراه با سایر اقشار در جشن مذکور حضور یافتند.

 مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر با اشاره به حضور طلاب مدرسه بر مرقد مطهر شهید مدافع حرم عسکری فرد و برگزاری نوحه و مراسم سینه زنی عنوان داشت: فعالیت های پژوهشی مدرسه اکنون بر فقه و اصول تمرکز یافته و اولویت مدرسه پیگیری مسائل پژوهشی است.

این مقام مسؤول در رابطه با فعالیت های آموزشی و تبلیغی مدرسه عنوان داشت: فعالیت های تبلیغی به صورت روزانه، هفتگی و متناسب با رویدادهای ملی و مذهبی از سوی طلاب مدرسه مورد توجه قرار می گیرد که در این باره اخیرا فعالیت های تبلیغی در هفته بسیج و هفته وحدت با اعزام طلاب به مناطق روستایی و مناطق مشخص شده صورت گرفت.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه اولویت در حوزه، تدریس و مطالعه دروس حوزوی و پژوهش است، افزود: با توجه به نزدیکی امتحانات نیمسال اول تحصیلی موفق به برگزاری دوره بینش مطهر نشدیم که امیداوریم پس از پایان امتحانات برگزار شود.

 وی در پایان گفت: توجه به مسائل پژوهشی، راه اندازی کارگاه های پژوهشی، فعالیت های پژوهشی گروهی و ارائه مقاله از سوی طلاب به جشنواره علامه حلی استانی پیگیری می شود./9456/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات