۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۴۰۷۰۵
امام جمعه اهل سنت ارومیه پیشنهاد داد؛

اختصاص بخشی از هزینه جشن های هفته وحدت به زلزله زدگان

امام جمعه اهل سنت ارومیه از مردم خواست تا در برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت صرفه جویی کرده و با کمک به زلزله زدگان جلوه ای از مهربانی و عطوفت نبی مکرم اسلام را به نمایش بگذارند.
امام جمعه اهل سنت ارومیه

ماموستا عبدالقادر بیضاوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام و فرارسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: باید امسال جشن های ولادت پیامبر (ص) با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود؛ اما با این وجود در مولود خوانی ها و جشن های ولادت از هزینه های اضافی جلوگیری شده و اسراف نشود.

وی افزود: مسلمانان در کنار جشن ها و مولودی خوانی ها، با الگو قرار دادن سیره و منش پیامبر رحمت و مهربانی از کمک های نقدی برای زلزله زدگان نیز غافل نشوند.

ماموستا بیضاوی تصریح کرد: امسال نیز مردم در کنار برگزاری جشن ها و مولودی خوانی ولادت حضرت محمد (ص) با کمک به زلزله زدگان کشورمان به سنت پیامبر (ص) عمل کرده و جلوه ای از عطوفت و مهربانی پیامبر را به نمایش گذارند.

وی گفت: کمک به زلزله زدگان کرمانشاه توفیقی است که مسلمانان می توانند در هفته وحدت با این کار در شادی های دینی و اعتقادی هموطنان سهیم شوند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با تاکید بر هوشیاری مسلمانان اذعان کرد: دشمن سعی در انزوای دین و به انحراف کشیدن سنت پیامبر اکرم (ص) دارد؛ اما هفته وحدت بهترین فرصت برای گرامیداشت شخصیت بزرگ پیامبر اسلام و تأکید بر مشترکات دینی و پرهیز از تفرقه است./936/ت۳۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات