۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۴۰۷۲۷
مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی تأکید کرد؛

ضرورت توجه بیشتر به تقویت بیش از پیش بنیه آموزشی مدارس علمیه

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر توجه و تلاش مضاعف معاونان آموزش مدارس استان در راستای تقویت بنیه علمی حوزه های علمیه، گفت: تقویت بنیه آموزشی مدارس باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام صفدر محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام صفدر محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی امروز در جلسه معاونان آموزش حوزه های علمیه استان با تأکید بر ارتقای سطح علمی و آموزشی مدارس علمیه، گفت: تقویت بنیه آموزشی مدارس باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تعاملات میان مدیران مدارس و معاونان آموزش در راستای هماهنگی بیشتر اهمیت فراوانی دارد، افزود: تعاملات میان بخش های مختلف یک حرکت عمده در مسیر تقویت مدیریتی و دست یابی به اهداف اصلی سیستم یعنی پژوهش و آموزش است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی با تأکید بر برگزاری فصلی این جلسات، ادامه داد: برگزاری فصلی جلسات در انسجام مدیریتی و هماهنگی میان مدارس و مرکز مدیریت استان و در نتیجه ارتقای سطح علمی و آموزشی طلاب بسیار مؤثر خواهد بود.

وی با اشاره به مسأله ارزشیابی اساتید و تأثیرات آن در راستای ارتقای سطح علمی مدارس، ابراز داشت: ارزش یابی واقع بینانه و صحیح اساتید که بر عهده معاونان آموزشی است از راه کاری های ارتقای سطح علمی مدارس است، لازم است این امر با حفظ احترام مقام استاد صورت گیرد.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه  لازم است مشکلات طلاب مدارس در همان مدارس حل شود و ارجاعات به مرکز مدیریت استان کاهش یابد، تصریح کرد: پاسخ گویی، رسیدگی و حل مشکلات در معاونت ها باید جزء اولویت های معاونان مدارس باشد.

وی با اشاره به نزدیکی ایام امتحانات نیم سال اول مدارس علمیه، افزود: طراحی استاندارد سوالات از سوی اساتید و با نظارت معاونان آموزشی از جمله مسائل قابل توجه در این ایام است، همچنین امتحانات در بازه زمانی ده روزه برگزار خواهد شد.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی اهمیت ارتقای سطح علمی و آموزشی حوزه های علمیه را جزء اولویت های معاونان آموزش دانست و خاطرنشان کرد: هر چه تلاش ما در این راستا بیشتر باشد بیش از گذشته شاهد شکوفایی مدارس علمیه استان خواهیم بود./۸۵۴۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات