۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۴۰۷۷۰

عیادت امام جمعه تبریز از دهقان فداکار

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی پس از انتقال ریزعلی خواجوی به تبریز با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) از وی عیادت کرد.
عیادت از دهقان فداکار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی پس از انتقال ریزعلی خواجوی از بیمارستان شهرستان میانه به تبریز، در بیمارستان امام رضا(ع) حضور یافت و از وی عیادت کرد. 
وی در عیادت از این قهرمان ملی، از آموزش و پرورش به علت حذف درس دهقان فداکار از کتاب های درسی دانش آموزان گلایه کرد و گفت: مایه تأسف است که داستان این فداکاری و ایثار بزرگ از کتب درسی دانش آموزان حذف شده، نسل‌ها متعددی با این درس آموزنده خاطره‌ها دارند.
بنابر این گزارش، پیش از این نیز نماینده وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل این وزارتخانه در استان به عیادت ریزعلی خواجوی رفته بودند که رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز وضعیت درمان و معالجه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طی روزهای آینده شاهد بهبودی کامل دهقان فداکار خواهیم بود.
همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان امروز در موزه بازار و مشاغل شهرداری تبریز حضور یافت و از بخش های مختلف این مجموعه نفیس بازدید کرد و اظهار داشت: موزه بازار و مشاغل را هدیه‌ای ارزشمند از جانب شهرداری تبریز در آستانه سال ۲۰۱۸ توصیف کردند.
امام جمعه تبریز، با اشاره به منحصر به‌فرد بودن این موزه از حیث کاربری و چیدمان، گفت: به یقین این موزه یکی از منحصر بفردترین موزه‌‌های بازار در سطح جهان است؛ با گشتی در موزه‌های کشورهای مختلف چنین موزه‌‌ای با غنای فرهنگی زیاد بسیار کمیاب بوده و در نوع خود بی نظیر است.
وی در ادامه از تلاش‌عوامل اجرایی این موزه و از زحمات آقای سرابی اقدام در گرد آوری این موزه، تقدیر کرد و این اقدام را نمود عینی یک کار فرهنگی دانست و گفت: برای ورود به رویداد بین‌المللی تبریز2018 نیازمند اقداماتی خلاقانه و ابتکاری هستیم تا برای گردشگران جذابیت داشته باشد./935/د
۱۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات