۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۵۴۰۸۴۴
همزمان با فرارسیدن هفته وحدت صورت گرفت؛

تخصیص اعتبار جشن هفته وحدت به زلزله زدگان

همزمان با فرارسیدن هفته وحدت اعتبار جشن هفته وحدت به زلزله زدگان تخصیص یافت.
حجت الاسلام جواد کرمی

حجت الاسلام جواد کرمی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از تخصیص اعتبار برنامه های هفته وحدت به مردم زلزله زده خبر داد و ابراز داشت: در راستای کمک به مردم زلزله زده تمامی اعتبار و بودجه برگزاری برنامه های هفته وحدت به بازسازی مناطق زلزله زده تخصیص می یابد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت با تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول خاطرنشان کرد: فرارسیدن ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت سرشار از برکت و مایه همدلی و وحدت میان مسلمانان است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه مسلمانان همواره با اتحاد و یکپارچگی سدی محکم در برابر دشمنان اسلام ایجاد کرده و نوای اسلام را به جهان مخابره می کنند.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به زلزله دلخراش استان کرمانشاه یادآور شد: این حادثه سبب کشته شدن تعداد زیادی از هم استانی ها شد و برخی را مصدوم و بسیاری را بی خانمان کرد اما مشارکت ملت ایران با ارسال اقلام ضروری زلزله زدگان سبب رخ دادن حماسه ای بزرگ شد.

وی در ادامه بیان داشت: خوشبختانه حضور رهبر معظم انقلاب در این منطقه سبب دلگرمی و آرامش خاطر مردم این منطقه شد و جدیت مسوولان نسبت به رسیدگی به مشکلات مردم افزایش یافت.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت با اشاره به حضور مردم اهل سنت در مناطق زلزله زده گفت: جامعه اهل سنت در همان ساعات ابتدایی زلزله با وحدت و همدلی در منطقه زلزله زده حضور پیدا کردا و به امداد رسانی مشغول شدند.

حجت الاسلام کرمی تصریح کرد: مردم اهل سنت علاوه بر امداد رسانی به زلزله زدگان با ارسال اقلام مورد نیاز این عزیزان تاثیر بسزایی در کاهش آلام و مشکلات مردم این منطقه را ایفا کردند.

وی در پایان اظهار داشت: با فرارسیدن هفته وحدت جامعه اهل سنت بار دیگر حس همدردی خود را نشان داده و با اختصاص بودجه برگزاری برنامه های هفته وحدت برادری و حس نوع دوستی خویش را به مردم این منطقه ثابت می کنند./8571/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات