۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۵۴۰۸۵۲
معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی خبر داد؛

شرکت ۵۰ نفر در آزمون استادی مدارس علمیه

حجت الاسلام عبدی فام با اشاره به برگزاری آزمون استادی از متقاضیان معرفی شده از مدارس علمیه آذربایجان غربی، گفت: این آزمون با هدف ارتقای آموزشی حوزه علمیه استان برنامه ریزی شد و ۵۰ نفر در این آزمون شرکت کرده اند.
حجت الاسلام عبدی فام، معاون اموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام، معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری امتحانات شفاهی استادی، اظهار داشت: این آزمون در راستای ارتقای سطح علمی مدارس استان برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه این آزمون در حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه در حال برگزاری است، ادامه داد: ۵۰ نفر برای شرکت در آزمون استادی مدارس علمیه آذربایجان غربی شرکت کرده بودند.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری روز نخست این آزمون، ادامه داد: این آزمون با حضور دو تن از اساتید اعزامی از حوزه علمیه قم در حال برگزاری است و تا فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همچنین آزمون شفاهی سطح دو و سه در حاشیه این آزمون از طلاب حوزه علمیه استان برگزار می شود، تصریح کرد: در این آزمون نیز ۲۷ نفر از طلاب حوزه علمیه استان شرکت کرده اند.

حجت الاسلام عبدی فام ابراز داشت: این آزمون در طول دو روز و در روزهای هشتم و نهم در حال برگزاری است که امید است در راستای ارتقای سطح علمی اساتید و به تبع آن مدارس علمیه استان مؤثر باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسه معاونان آموزشی استان، گفت: در این جلسه راه کارهای ارتقای سطح علمی و آموزشی مدارس علمیه استان و توجه بیشتر معاونت ها در رفع مشکلات طلاب مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی با بیان اینکه در این نشست نکته نظرات معاونان آموزشی مدارس علمیه آذربایجان غربی نیز به سمع مسؤولان استانی رسید، افزود: این نشست ها مهم و با اهمیت است که در این جلسه ضرورت برگزاری فصلی این نشست ها مبرز شد./۸۵۴/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات