۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۰۸۷۹
با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و شاعران؛

همایش جشن پیروزی «انافتحنا» برگزار شد

همایش جشن پیروزی «انا فتحنا» با تجلیل از سه تن از خانواده های شهدای مدافع حرم در قم برگزار شد.
همایش جشن پیروزی «انافتحنا» محمد حسنی رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همایش جشن پیروزی «انافتحنا» همایش جشن پیروزی «انافتحنا» حاج احمد واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش جشن پیروزی با شکوه جبهه مقاومت با عنوان «انا فتحنا» به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن همایش های غدیر برگزار شد.

در این همایش سه تن از خانواده های شهدای مدافع حرم، هنرمندان، شاعران و طنزپردازان برجسته کشور حضور داشتند.

در این مراسم، حسن شمشادی به عنوان راوی به روایتگری صحنه های دلاوری های رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه پرداخت و حاج احمد واعظی در وصف شهدای مدافع حرم مداحی کرد. همایش جشن پیروزی  «انافتحنا» با اجرای سید محمدجواد شرافت برگزارشد.

در همایش «انا فتحنا»، ولی الله کلامی، ناصرفیض، مهدی جهاندار، جواد محمدزمانی، محسن ناصحی، عباس احمدی، محمدمهدی شفیعی و محمدجواد میرصفی به شعرخوانی پرداختند.

شایان ذکر است که در این مراسم، از سه تن از خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حسن شمشادی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه گفت:مگر می شود که هشتاد ماه دلاوری های رزمندگان اسلام و مدافعان حرم را در چند دقیقه گفت و همه چیز را بیان کرد. هشتاد ماه از آن روزها که آل سعود و آل اردوغان و .. در منطقه و فرامنطقه گفتند که کار سوریه چند هفته دیگر تمام است، می گذرد اما پس از این مدت نظام سوریه پا برجا مانده است.

وی افزود: وقتی که به سمت حرم حضرت زینب(س) آمدند، چند صد رزمنده در برابر هزاران تروریست تا دندان مسلح ایستادند تا حریم اهل بیت(ع) بماند. اینک وعده صادق سردار حاج قاسم سلیمانی محقق شده و دولت خودخوانده داعش از نظر جغرافیایی تمام شده، هر چند که تفکر آن وجود دارد.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه در پایان در خصوص حضور مدافعانی از ملیت های مختلف در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه گفت: در دفاع مقدس شاید تکلیف روشن بود که متجاوزی است و صدامی بود و وقتی امام(ره) می گفت که رزمنده می خواهیم، صد هزار نفر می رفتند و این مقدار حزب و سیاسی بازی نبود و همه چیز مشخص و فتنه کم بود اما در این وانفسایی که هر کسی به فکر خود است،کسانی پیدا شوند و در سوریه که عمق دفاع استراتژیک ما است و حریم اهل بیت(ع) در خطر بود، برای دفاع بروند، سخت است اما واقعیت دارد در سوریه نه تنها از ایران، عراق، لبنان، افغانستان و پاکستانی حضور داشتند بلکه شهید مدافع حرم نیجریه ای حضور داشت.

همچنین محمد حسنی «رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی» ضمن بیان خاطره ای تصریح کرد: حسنات یک شعر به شاعر بر می گردد، البته در جبهه باطل نیز همین طور است./۸۲۲/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات