۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۴۰۹۳۱
رییس مؤسسه غدیرشناسی مطرح کرد؛

تباهی نسل جوان نتیجه غفلت از تبیین عمقی دین در مقابل شبهه افکنی دشمنان

رییس مؤسسه غدیرشناسی گفت: دشمنان در طول چند دهه اخیر فعالیت های عمیقی برای شبهه افکنی و انحراف فکری جوانان از مبانی دینی انجام داده اند این در حالی است که ما با انجام کارهای شکلی و ظاهری مانند اجرای همایش ها و جشنواره ها، از فعالیت های عمقی و تبیین درست معارف بر نسل های جدید غفلت کردیم.
آیت الله شاه آبادی در ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سعید شاه آبادی پیش از ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه الزهرا(س) ارومیه با اشاره به لزوم وقت گذاشتن برای تبیین هدف، اظهار کرد: روشن بودن هدف، گام ها را استوار کرده و مسیر را برای رسیدن به هدف هموار می کند، بنابراین در تمام مراحل زندگی مانند تحصیل، اشتغال و ازدواج در مورد شناخت و تبیین اهداف خود دقت کرده و وقت بگذارید.

وی از اکتفای صرف به برگزاری مراسمات مذهبی انتقاد کرد و گفت: با صرف اجرای مراسم های مذهبی، جوانان به آگاهی و دانش لازم برای پاسخگویی به شبهات و دفاع از معارف اسلام و اهل بیت(ع) نمی رسند.

حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی با اذعان بر اینکه دشمن نکته آسیب پذیری شیعه را شناخته و انرژی خود را معطوف به شبهه افکنی کرده است، تأکید کرد: شبهات تولیدی وهابیت و دشمنان اسلام ذهن برخی از جوانان را مسموم کرده است.

رییس مؤسسه غدیرشناسی اضافه کرد: دشمنان در طول چند دهه اخیر فعالیت های عمقی در راستای شبهه افکنی و انحراف فکری جوانان از مبانی دینی انجام داده اند این در حالی است که ما با انجام کارهای شکلی و ظاهری مانند اجرای همایش ها و جشنواره ها، از فعالیت های عمقی و تبیین درست معارف بر نسل های جدید غفلت کردیم.

وی تصریح کرد: هر چند که در نبرد سخت، داعش شکست خورده و نابود شد اما فکری که داعش را به وجود آورد هنوز زنده و فعال است و از فرزندان ما تلفات می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی تأکید کرد: جنگ نرم هم تلفات، کشته و مجروح دارد و باید به جمع کردن کشته ها و مداوای مجروحان پرداخت و مانع از تباهی نسل جوان شد.

رییس مؤسسه غدیرشناسی در پایان گفت: شبهه افکنی دشمنان تنگه احد انقلاب اسلامی است و امروز نباید این تنگه را رها کرد.

در ادامه این جلسه کارگاه غدیر شناسی با حضور رییس مؤسسه غدیرشناسی شاه آبادی، رییس موسسه غدیرشناسی در حوزه علمیه الزهرا(س) ارومیه برگزار می شود./936/پ202/ب1

ارسال نظرات