۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۵۴۱۱۶۵

مراسم وداع با پیکر آیت الله سجادی برگزار شد/ اعلام یک روز عزای عمومی در نور

مراسم وداع با پیکر آیت الله سید علی اکبر سجادی، جمعه شب با حضور جمع کثیری از عموم مردم، علما، طلاب، روحانیان و مسؤولان در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان نور برگزار شد.
آیت الله سجادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، مراسم وداع با پیکر آیت الله سید علی اکبر سجادی نوری، جمعه شب با حضور جمع کثیری از عموم مردم، علما، طلاب، روحانیان و مسؤولان در مسجد صاحب الزمان(عج)  شهرستان نور برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی امیری، امام جمعه شهرستان نور در این مراسم از آیت الله سجادی به عنوان عالم وارسته و کم نظیر یاد کرد و گفت: به طور حتم فقدان چنین شخصیتی ثلمه ای بزرگ برای جامعه روحانیت و حوزه های علمیه خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که عمر با برکت آیت الله سجادی در راه خدمت به دین و انقلاب سپری شد، افزود: سیره عملی این عالم وارسته الگویی ارزشمند برای جامعه ما خواهد بود.

امام جمعه نور با اشاره به این که آیت الله سجادی(ره) در زهد و تقوا نظیر نداشت، تصریح کرد: این شخصیت کم نظیر همواره دغدغه مردم را داشت و به همین دلیل در جامعه نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردار بود. 

حجت الاسلام امیری همچنین با بیان این که همه زندگی مرحوم آیت الله سجادی(ره) برای اعتبار بخشی به اسلام و روحانیت بود، تصریح کرد: خدمت به اسلام و دین و نظام از دغدغه های همیشگی این بزرگوار بود.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به این که این عالم وارسته عمر با برکت خود را صرف اعتلای اسلام و انقلاب کرد و افزود: ولایت مداری، زهد و مردمی بودن از جمله ویژگی های بارز آیت الله سجادی(ره) بود.


اعلام یک روز عزای عمومی در شهرستان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی رحلت آیت الله سید علی اکبر سجادی نوری، یک روز عزای عمومی در شهرستان نور اعلام شد.

براساس این گزارش، در پی رحلت آیت الله سید علی اکبر سجادی نوری(ره) ائمه جمعه شهرهای نور، چمستان، ایزدشهر، فرماندار شهرستان نور و نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی در پیامی با تسلیت فقدان این عالم ربانی روز شنبه، یازدهم آذر را در شهرستان نور عزای عمومی اعلام کردند.

پیام تسلیت ائمه جمعه و مراکز حوزوی مازندران در پی رحلت آیت الله سجادی

در پی رحلت آیت الله سجادی، دفتر آیات نظری خادم الشریعه و طبرسی، استاندار مازندران، حوزه علمیه مازندران، نماینده  مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه شهرهای استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی فقدان این عالم وارسته را به جامعه روحانیت و حوزه های علمیه تسلیت گفتند.

تشکیل ستاد ارتحال آیت الله سجادی در شهرستان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی درگذشت آیت الله سید علی اکبر سجادی به دستور فرماندار نور ستاد ارتحال این عالم ربانی در این شهرستان تشکیل شد.

براساس این گزارش، در این جلسه که ائمه جمعه شهرهای نور، ایزدشهر، چمستان و مسؤولان اجرایی شهرستان نور حضور داشتند، تصمیماتی برای هر چه باشکوه برگزار کردن مراسم تشییع پیکر آیت الله سجادی(ره) اتخاذ شد.

گفتنی است؛ پیکر آیت الله سجادی(ره) ساعت ده صبح روز شنبه یازدهم آذر ماه از گلزار شهدا به سمت سجادیه شهرستان نور تشییع و به خاک سپرده خواهد شد./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات