۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۴۱۱۹۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

وحدت مسأله اعتقادی و بنیادی نظام اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اگر امام راحل و رهبر انقلاب به مسأله وحدت تأکید دارند، این یک مسأله تاکتیکی نیست بلکه یک اعتقاد و شعار واقعی است تا مسلمانان از فتنه‌های دشمنان در امان باشند.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در همایش پیشگامان وحدت که همزمان با هفته وحدت با حضور علمای شیعه و اهل سنت استان در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: اگر امام راحل و رهبر انقلاب به مسأله وحدت تأکید دارند، این یک مسأله تاکتیکی نیست بلکه یک اعتقاد و شعار واقعی است تا مسلمانان از فتنه‌های دشمنان در امان باشند.

وی با اشاره به تلاش نظام جمهوری اسلامی برای تقویت وحدت امت اسلام، اضافه کرد: همه علمای شیعه و اهل سنت بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال شیعه کردن اهل سنت نیست.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: فلسطینی‌ها که شیعه نیستند ولی قریب به ۶۰ سال است که این عزیزان ما آواره هستند، همان اسرائیلی که امام راحل فرمودند اگر مسلمانان یک سطل آب بریزند اسرائیل را سیل خواهد برد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی افزود: اگر امروز بحث وحدت شیعه و سنی مطرح می‌شود به دلیل این است که مسلمانان جهان از عزت سربلندی برخوردار باشند و آواره نباشند.

وی تصریح کرد: امروز باید یک میلیارد و چند صد میلیون جمعیت مسلمانید واحد داشته باشند و وحدت حفظ شده و گسترش یابد تا دشمنان در اجرای توطئه‌ها ناکام بمانند و قطعه پیروزی و سعادتمندی در دنیا و آخرت از آن مسلمانان است.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: امام فرمود مردم وحدت داشته باشید؛ زیرا وحدت شیوه بهشتیان است و از اختلاف بپرهیزید که نشانه جهنمیان است.

وی اضافه کرد: بهشتیان وقتی در بهشت می‌نشینند روبروی هم می‌نشینند؛ اما جهنمیان در جهنم هم با یکدیگر دعوا دارند و در جهنم هم از یکدیگر دست برنمی‌دارند.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان خراسان شمالی با اشاره به اهمیت وحدت از گذشته تاکنون اضافه کرد: رسول‌الله فرمودند جماعت و اجتماع رحمت است و اختلاف عذاب است./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات