۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۴۱۲۱۹
رییس ستاد گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی خراسان شمالی:

سکوت برخی خواص در فتنه ۸۸ غم‌بار بود

رییس ستاد گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی خراسان شمالی گفت: سکوت معنادار برخی از خواص در جریان فتنه سال ۸۸ غم‌بار بود و نفاق درونی آنها را آشکار کرد.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست کمیته اجرای مراسم ستاد گرامیداشت یوم‌الله 9 دی که به‌منظور هماهنگی مراسم روز بصیرت برگزار شد، بر شناخت بیشتر و دقیق‌تر فتنه 88 و عوامل آن تأکید کرد.

وی تصریح کرد: با وجود آشکار شدن این نقشه‌ها و پرده برداشتن از زوایای این پروژه عظیم دشمن، پافشاری عده‌ای بر انکار وقایع فتنه و تطهیر سران آن قابل قبول نبوده و جای سؤال باقی می‌گذارد.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به فضای غبارآلود فتنه در سال 88، سکوت معنادار عده‌ای خواص در این جریان را غمبار دانست و افزود: حقد و حسد و نفاق درونی برخی خواص مانع از آن شد تا واقعیت را ببینند و مرز خود را فتنه گران را جدا کنند.

وی اضافه کرد: اگر خواص آن روز گوش به‌فرمان ولی فقیه بودند و بصیرت داشتند باید لشکرکشی دشمن را می‌دیدند و اردوگاه دشمن را از خودی تشخیص می‌دادند؛ اما متأسفانه این‌گونه نکردند.

حجت‌الاسلام سالاری از مردم به‌عنوان یک گنج ناشناخته و ارزشمند یاد کرد و اظهار داشت: مردم در حماسه تکرار نشدنی 9 دی ثابت کردند از هر خواصی خاص‌ترند و در بحث نظام و ولایت کوتاه نخواهند آمد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی پای این نظام جوان‌ها تقدیم کردند و خون دادند و درواقع خالق واقعی 9 دی خود مردم بودند.

رییس ستاد 9 دی استان خراسان شمالی در ادامه این نشست از برگزاری مراسم محوری در مرکز و تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: مراسم محوری مرکز استان ساعت 9 صبح در مسجد انقلاب بجنورد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالاری یکی دیگر از برنامه‌های ستاد گرامیداشت یوم‌الله 9 دی را دیدار اعضای این ستاد با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در روز هفتم دی عنوان کرد./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات