۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۵۴۱۲۵۹
امام جمعه الیگودرز تأکید کرد؛

مقابله با جریان های مادی گرا راه زمینه سازی ظهور

امام جمعه شهرستان الیگودرز معرفت افزایی را از ویژگی های منتظران خواند و گفت: منتظران واقعی باید ظهور امام زمان(عج) را درک کنند و زمینه ساز ظهور باشند.
امام جمعه الیگودرز

حجت الاسلام علی محمد ارزنده، امام جمعه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فرهنگ انتظار نیازمند پیمودن راه و توجه به ویزگی منتظران است.

وی با بیان اینکه منتظر واقعی باید ظهور امام زمان(عج) را درک کند، افزود: فرد منتظر ابتدا باید معرفت خود را بالا ببرد و در زمان غیبت ظهور امام زمان(عج) را درک کند.

امام جمعه الیگودرز اصل انتظار را معرفت افزایی نسبت به امام زمان(عج) عنوان کرد و اظهار داشت: با معرفت افزایی و تبیین ویژگی های جامعه منتظر باید در راستای روشنگری در جامعه نقش آفرین شد.

وی در ادامه ظلم ستیزی را از ویژگی های انسان های منتظر خواند و گفت: ظهور امام زمان(عج) برای مقابله ظلم و ستم و ریشه کن سازی ظلم و استبداد است، با نهادینه سازی فرهنگ انتظار در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان می توان در تربیت دینی نسل نو نقش آفرین شد.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به مخالفت مادی گرایان با فرهنگ انتظار بیان داشت: افراد مادی گر فرهنگ انتظار را مانع پیشرفت خود می دانند و به همین دلیل نیز با این فرهنگ مخالفت دارند.

وی با یادآوری به اینکه افراد مادی گر فرهنگ انتظار را مزاحم خود و پیشرفتشان می دانند، اظهار داشت: فرهنگ انتظار اهداف مادی گرایان را نابود ساخته و به مخالفت با آنان بر می خیزد و با ترویج فرهنگ انتظار می توان در ارتقای حیات جامعه نقش آفرین شد./9459/ت۳۰۲/س

 

ارسال نظرات