۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۴۱۳۰۴
مدیر مدرسه علمیه الزهرا ارومیه:

کارگاه های غدیرپژوهی در مدارس علمیه خواهران برگزار می شود

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه گفت: با همکاری موسسه غدیرشناسی و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی کارگاه های غدیرشناسی برای طلاب خواهر استان برگزار می شود.
غدیر

راضیه پورحیدر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری کارگاه های غدیرپژوهی برای طلاب خواهر استان آذربایجان غربی اظهار داشت: این کارگاه ها با همکاری موسسه غدیرشناسی و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی افزود: نخستین کارگاه با شرکت 150 نفر از طلاب خواهر و با حضور حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی، رییس موسسه غدیرشناسی در مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه برگزار شد.

پورحیدر گفت: کارگاه های غدیرپژوهی با حضور اساتیدی مجرب و متخصص در باب غدیرشناسی و به مدت 10 جلسه مقدماتی برگزار می شود.

وی، شناخت شخصیت امیرمؤمنان(ع) و همچنین غدیر شناسی را از اهداف برگزاری کارگاه های پژوهشی عنوان و اذعان کرد: در حقیقت از امیرمؤمنان شناختی نداریم که امیدواریم برگزاری این کارگاه ها مشوقی برای تحقیق و پژوهش در باب علی شناسی و غدیرشناسی باشد تا طلاب در کنار دروس حوزه با شخصیت حضرت علی (ع) آشنا شوند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه تصریح کرد: استقبال طلاب از برگزاری کارگاه های غدیرپژوهی بسیار مطلوب بود بر همین اساس گروه های 150 نفری دیگری برای برگزاری کارگاه های در حال تشکیل است.

پورحیدر از درخواست اولیای طلاب برای حضور در کارگاه های غدیرشناسی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری حوزه و دانشگاه، کارگاه های غدیرپژوهی برای دانشجویان استان نیز برگزار شود.

وی تصریح کرد: افراد موفق در انجام کارهای تحقیقی و پژوهشی بعد از موفقیت در آزمون دوره های تخصصی به عنوان استاد غدیرشناسی انتخاب می شوند./936/ت302/ب1

ارسال نظرات