۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۴۱۳۹۲
مسؤول ستادبازسازی عتبات عالیات خوزستان:

خوزستان متولی ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب در سوریه است

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم تجلیل از زحمات مدیران و خادمین مواکب اربعین حسینی گفت: ساخت مضیف و مهمانسرای حرم حضرت زینب(س) و مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب(س) در سوریه بر عهده استان خوزستان است.
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، پیش از ظهر امروز، در جلسه هفتگی معاونین ستاد عتبات استان که در محل ستاد مذکور برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و فرخنده میلاد نبی مکرم اسلام محمد مصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع) از زحمات تمامی خادمان و دست اندرکاران پذیرایی از زائران اربعین حسینی به ویژه مواکب مردمی قدردانی و تشکر کرد.

مسؤول ستادبازسازی عتبات عالیات خوزستان از همه ستادهای تابعه درخواست کرد تا در اسرع وقت مراسم تجلیل از زحمات مدیران و خادمین مواکب اربعین حسینی را در دستور کار خود قرار داده و برگزار کنند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به پروژه هایی که استان خوزستان به طور مستقیم متولی انجام آنها است، افزود: در حال حاضر ساخت دو هزار متر مربع از صحن حضرت زهرا(س) در حرم امیرمؤمنان، ساخت دو درب بزرگ حرم حضرت مسلم(ع)، ساخت مضیف و مهمانسرای حرم حضرت زینب(س) و مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب(س) در سوریه بر عهده استان خوزستان است.

حجت الاسلام موسوی گفت: در حال رایزنی برای انجام پروژه ساخت و نصب قاطع های اطراف ضریح مطهر چند حرم و مسقف کاری 9 هزار و 240 مترمربع سایبان اطراف صحن حرم کاظمین(ع) هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا پروژه های مذکور همچون گذشته با همت مردم ولایتمدار و محب اهل بیت(ع) به سرانجام برسند.

لازم به ذکر است، جلسه هفتگی معاونین ستاد استان با حضور اعضا و به ریاست حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، مسؤول ستادبازسازی عتیات عالیات استان خوزستان در محل این ستاد برگزار شد که در ادامه اعضا به ارائه گزارش اقدامات انجام شده و جمع بندی اقدامات مربوط به اربعین حسینی پرداختند./9456/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات