۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۴۱۳۹۸
مبارز انقلابی بحرین در گفت‌وگو با رسا:

آل‌خلیفه درصدد به شهادت رساندن شیخ عیسی قاسم است/ پزشکان جاسوس در منزل رهبر شیعیان بحرین

عضو شورای مرکزی جمعیت انقلابی العمل الاسلامی بحرین با اشاره به حضور پزشکان جاسوس در منزل آیت الله عیسی قاسم تاکید کرد که آل‌خلیفه درصدد به شهادت رساندن رهبر شیعیان بحرین است.
راشد الراشد از فعالان سیاسی بحرین

راشد الراشد، عضو شورای مرکزی جمعیت انقلابی العمل الاسلامی بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا با اشاره به آخرین تحولات بحرین و دستور علما مبنی بر تظاهرات حمایت از شیخ عیسی قاسم گفت: آیت الله شیخ عیسی قاسم برای مردم بحرین تنها یک عالم یا یک مرجع دینی نبوده بلکه ایشان دارای محبوبیت بسیار بالایی است به گونه‌ای که کسی در بحرین به اندازه ایشان مورد پذیرش مردم نیست از این رو اقداماتی که رژیم دیکتاتور آل‌خلیفه انجام می‌دهد تماما در جهت بحرانی کردن شرایط در کشور است.

راشد الراشد با تشریح اهداف آل‌خلیفه در افزایش فشار علیه علما تاکید کرد: حمدبن‌عیسی پادشاه دیکتاتور بحرین وضعیت نامساعد جسمانی و خطرناک آیت الله عیسی قاسم را تشدید کرد تا از آن به عنوان برگ برنده‌ای در مبارزه سیاسی علیه مردم و نیز اجبار ملت بحرین و رهبران دینی و انقلابی به ترک کشور استفاده کند در صورتی که انقلاب بحرین در تمام این سال‌ها ده‌ها و صدها شهید و هزاران مجروح و زندانی سیاسی تقدیم انقلاب کرده است. رژیم آل‌خلیفه با نامساعد ساختن وضعیت جسمانی آیت الله عیسی قاسم به دنبال آن است که مردم را نسبت به آرمان‌های انقلاب دلسرد کرده و آنها را وادار به عقب نشینی کند.

وی افزود: رژیم آل‌خلیفه با این اقدام در حقیقت می‌خواهد مردم به خانه‌های خود باز گردند و از تظاهرات مسالمت‌آمیز دست کشیده و هزاران شهید خود را فراموش کنند تا در مقابل به آیت الله عیسی قاسم اجازه خروج از منزل داده شده و ایشان تحت معالجه قرار گیرد. رژیم منفور و وحشی آل‌خلیفه در شرایطی اجازه درمان به آیت الله عیسی قاسم نمی‌دهد که ایشان بیش از هشتاد سال عمر داشته و در این سن طبیعی است که به مراقبت‌های پزشکی و عمل جراحی نیازمند باشد. متاسفانه آل‌خلیفه نه تنها اجازه درمان بلکه اجازه ملاقات فرزندان آیت الله عیسی قاسم با ایشان را هم نمی‌دهد تا آنها نسبت به وضعیت جسمی پدرشان اطلاع کسب کنند.

پزشکان جاسوس در منزل شیخ عیسی قاسم
فعال انقلابی بحرین خاطر نشان کرد: رژیم آل‌خلیفه آمبولانسی را برای انتقال آیت الله عیسی قاسم به بیمارستان زندان مرکزی بحرین به این اعتبار که شیخ عیسی قاسم زندانی سیاسی است پس باید در بیمارستان زندان بستری شود، ارسال کرد اما شیخ عیسی قاسم حاضر به ترک منزل نشد تا اعلام کنند که هیچ اعتمادی به رژیم آل‌خلیفه ندارند. سازمان‌های بین‌المللی، نهادهای حقوق بشر، علما و شخصیت‌های دینی و سیاسی با هشدار نسبت به وضعیت سلامت جسمانی آیت الله عیسی قاسم خواستار رفع حصر خانگی و اجازه درمان همراه با اعلام بیمارستان و نام پزشکان معالج شدند.

عضو شورای مرکزی جمعیت انقلابی العمل الاسلامی در بخش دیگری از سخنان خود آیت الله عیسی قاسم را رمز مسالمت‌آمیز بودن انقلاب دانسته و اظهار داشت: رژیم آل‌خلیفه بر روی شرایط کنونی آیت الله عیسی قاسم حساب کرده است شاید یک نحوه استراتژی عقب نشینی از سوی آل‌خلیفه در قبال آیت الله عیسی قاسم را شاهد باشیم اما حقیقت آن است که با گذشت پنج روز از تشدید وضع نامساعد جسمی ایشان هیچ اقدامی از سوی حکومت انجام نشده و این عالم کبیر دردهای فراوانی را تحمل می‌کند. آل‌خلیفه درصدد است تا رفته رفته شیخ عیسی قاسم را به سوی شهادت سوق دهد مگر آنکه ایشان از مطالبات قانونی و شرعی مردمی که صدها شهید تقدیم انقلاب کردند دست بکشد.

راشد الراشد ادامه داد: آل‌خلیفه پزشکانی را به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم فرستاد اما نه برای معالجه شیخ عیسی قاسم بلکه با این هدف که به حکومت گزارش بدهند که چه زمانی وضعیت جسمانی ایشان بسیار نامساعد شده یا به سمت مرگ پیش می‌رود. رژیم آل‌خلیفه خود نیز نمی‌داند که کشور را به سمت ناکجا آباد سوق می‌دهد. اگر خدایی ناکرده اتفاقی برای آیت الله عیسی قاسم رخ دهد هیچ کس نمی‌تواند حدس بزند که این امر چه تبعاتی را به دنبال خواهد داشت. مردم بیش از پنجاه منطقه در بحرین در حمایت از آیت الله عیسی قاسم دست به تظاهرات گسترده‌ای زده و خواستار آزادی ایشان هستند.

وی با بیان درگیری‌های شدید میان حامیان آیت الله عیسی قاسم و مأموران رژیم آل‌خلیفه تصریح کرد: تظاهرات در مناطق مختلف بحرین با حمله شدید ماموران امنیتی آل‌خلیفه به مردم مواجه شد به گونه‌ای که ده‌ها تن در این حملات مجروح شدند. اگه تعبیر صحیح باشد مردم خشمگین شدند و حتی زنان نیز در حمایت از آیت الله عیسی قاسم به خیابان‌ها آمدند. توطئه‌ای که آل‌خلیفه در حال اجرایی کردن آن است هجوم به رهبران دینی و سیاسی و حذف یکایک آنها از فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و دینی در بحرین است./981/ب914/ر

ارسال نظرات