۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۴۱۴۳۱
مقدم فر مطرح کرد؛

نامه رهبری به جوانان غربی؛ خنثی کننده اسلام ‌ستیزی دشمن

رییس ستاد تبیین و نشر نامه های رهبر انقلاب به جوانان غربی با اشاره به تلاش های اسلام ‌ستیزانه در غرب به ‌بهانه تروریسم داعش تصریح كرد: نامه رهبر معظم انقلاب در اصل تلاشهای اسلام ‌ستیزانه در غرب به ‌بهانه تروریسم داعش را خنثی کرد.
مقدم فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمیدرضا مقدم ‌فر رییس ستاد تبیین و نشر نامه های مقام معظم رهبری به جوانان غربی در همایش طلوع حقیقت با عنوان گرامیداشت صدور دونامه رهبری به جوانان غربی كه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: باید بر جنس این دو نامه، محتوا و فرامین حکیمانه آنها تأمل کرد و تلاش کرد تا محتوای آنها تبیین و ترویج شود.

وی ادامه داد: در طول زمان حضور ما در ستاد ترویج و تبیین نامه این ستاد فعال بود، در این زمان ما با جبهه بزرگی از عملیات رسانه ای مواجه بودیم كه در تلاش بودند این دونامه به دست جوانان غربی نرسد یا اگر هم رسید تاثیر كمی داشته باشد.

رییس ستاد نشر و تبیین نامه های مقام معظم رهبری به جوانان غربی تاكید كرد: نامه رهبر معظم انقلاب زمانی ارسال شد كه سیاستمداران غربی به دنبال اسلام ستیزی و اسلام هراسی بودند و در اصل در اوج فعالیت های خود به سر می بردند، این دونامه فضایی را ایجاد كرد كه باعث شد ساحت اسلام از تروریستم جدا شود و دنیا بتواند اسلام واقعی را بشناسد.

مقدم فر با اشاره به تلاش های اسلام ‌ستیزانه در غرب به ‌بهانه تروریسم داعش تصریح كرد: نامه رهبر معظم انقلاب در اصل تلاشهای اسلام ‌ستیزانه در غرب به ‌بهانه تروریسم داعش را خنثی کرد، در اصل در این نامه رهبری محورهایی همچون جلوگیری از گسترش موج اسلام ‌ستیزی در غرب و تهاجم به سیاست‌های اسلام ‌ستیزانه غربی، دعوت به صلح، امنیت و آرامش در سایه تعامل صحیح و شرافتمندانه اسلام، مسلمانان و غرب و ایجاد زمینه برای تحول را مدنظر قرار داده بودند.

وی تصریح كرد: امروز غرب با بحران هویت روبه‌رو است، در دیداری که با سید حسن نصرالله از سوی ستاد نشر و تبلیغ دو نامه حضرت آیت الله خامنه‌ای به جوانان غربی داشته ایم و دبیر كل حزب الله لبنان هم برصدور به هنگام این دونامه از سوی رهبری اشاره كردند.

رییس ستاد نشر و تبیین نامه های مقام معظم رهبری به جوانان غربی در پایان گفت: ما امروز نیازمند تبیین و ترویج این دو نامه برای نخبگان خود هستیم، زیرا در زمان صدور نامه امام برای گورباچف با یك قصور تاریخی مواجه بودیم و در فضایی كه كاملا برای تبلیغ اسلام محیا بود كوتاهی صورت گرفت پس امروز باید مراقب باشیم که در مورد این دو نامه مقام معظم رهبری مجدداً دچار قصور و کوتاهی نشویم./٨١٦/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات