۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۵۴۱۴۴۹
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

اندیشه بسیج الگویی برای دیگر ممالک اسلامی است

حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی ایران به واسطه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی است.
حسن کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع بسیجیان نواحی تبریز با بیان این‌که بسیج نماد عزت و اقتدار ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی است، اظهار داشت: نقش بسیج در عرصه های مختلف و تحولات منطقه‌ای بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان این‌که دور اندیشی امام راحل در تشکیل بسیج و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تقویت و ترویج تفکر بسیجی را مثال‌زدنی دانست و خاطرنشان کرد: امروز اندیشه بسیج الگویی برای دیگر ممالک اسلامی است، امروز شاهدیم که تفکر بسیج موجب ایجاد هسته های مردمی در کشورهای منطقه شده است.
حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که شکست تروریست های تکفیری در کشورهای مختلف به واسطه تفکر بسیج بوده است، تصریح کرد: تشکیل جبهه مقاومت اسلامی با الهام گرفتن از تفکر بسیج بوده است؛ بر پایه همین رویکرد بود که شاهد شکست توطئه های غربی در منطقه بودیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که نقش ایران در تحولات منطقه ای و جهانی غیر قابل انکار است، گفت: اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی ایران به واسطه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی است، هر چند توان نظامی، دفاعی و موشکی کشور نیز موجب واهمه دشمنان کشور است.
وی با تأکید بر این‌که تقویت روحیه ایستادگی در برابر استکبار نباید مورد غفلت قرار گیرد، گفت: این نظام با پشتوانه عظیم مردمی و با تکیه بر روحیه جهادی، دستاوردهای بزرگی داشته که اگر این روند تداوم داشته باشد، به یقین دستیابی به دستاوردهای عالی نظام دور از دسترش نیست.
حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که امنیت عمیق و پایدار نظام اسلامی در منطقه پرالتهاب خاورمیانه، در سایه مجاهدت های نیروهای انقلابی و رهنمودهای داهیانه رهبری حاصل شده است، افزود: همگان وظیفه داریم در ترویج گفتمان انقلابی و جهادی سهم خود را ادا کنیم./935/پ
۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات