۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۴۱۵۸۲
آیت‌الله مهمان‌نواز:

وحدت اسلامی سبب زمین‌گیر شدن استکبار جهانی می‌شود

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: تقویت بیش از پیش وحدت و انسجام در بین امت اسلام سبب زمین‌گیر شدن دشمنان مشترک و استکبار جهانی می‌شود.
آیت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با گرامیداشت هفته وحدت و فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام، بر تلاش همگانی برای تقویت وحدت در جامعه اسلامی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه وحدت عامل هراس دشمنان از امت اسلام است، اضافه کرد: وحدت در جامعه دینی موجب شکست دشمنان شده و تقویت انسجام سبب زمین‌گیر شدن دشمنان مشترک و استکبار جهانی می‌شود.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه از سوی دیگر ارتقای وحدت اسلامی سبب استحکام بیشتر کشور می‌شود، ادامه داد: با حفظ وحدت و انسجام می‌توان دشمن را سر جای خود نشاند.

وی اظهار داشت: وحدت کلمه در بین اقشار مختلف جامعه موجب ترس در دشمن می‌شود؛ به همین دلیل باید این مهم را حفظ کرده و از نقشه‌های شوم دشمنان آگاه باشیم.

آیت‌الله مهمان‌نواز خاطرنشان کرد: دین اسلام ما را به وحدت سفارش کرده و این باید در رأس امور سیاسی و رفتار اجتماعی ما قرار گیرد.

به گفته وی باید بدانیم دشمنان با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان پیروز خواهند بود؛ از این‌رو باید مواظب باشیم و از این موقعیت برای ایجاد روحیه وحدت استفاده کنیم.

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری خطاب به شیعیان و پیروان اهل سنت، گفت: ای عزیزان وحدت خودتان را روز به‌ روز گسترش بدهید و از اختلاف بپرهیزید؛ چراکه سعادت مسلمانان در پیروی از دستورات اسلام و قرآن بوده و یکی از دستورات مهم هم چنگ زدن به ریسمان الهی است./9314/ت302/ب1

ارسال نظرات