۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۴۱۵۸۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

برگزاری کارگاه های دانش افزایی لازمه تقویت برنامه های تبلیغی است

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در عرصه های تبلیغی و فرهنگی، گفت: برای نقش آفرینی در عرصه تبلیغ و اثرگذاری فعالیت های تبلیغی کارگاه های دانش افزایی ویژه طلاب برگزار می شود.
کارگاه آموزشی

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت مدارس امین در استان بیان داشت: کیفی سازی این مدارس در دستور کار قرار دارد.

وی از فعالیت و همکاری معاونت تبلیغ حوزه و آموزش و پرورش استان در راستای ارتقای وضعیت کیفی مدارس امین خبر داد و افزود: تعامل و همکاری این دو نهاد امری مهم برای ارتقای وضعیت کیفی مدارس است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در مدارس امین خاطرنشان کرد: این حضور در راستای تربیت دینی و هدایت نسل جوان و نوجوان ضروری است، مبلغان با تبلیغ جهادی در پی ترویج ارزش های دینی و معرفتی هستند.

وی به اجرای برنامه هایی که با همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان انجام می شود اشاره و عنوان کرد: برنامه های فرهنگی با هدف انسجام بخشی و تقویت برنامه های تبلیغی مبلغان برگزار می شود.

حجت الاسلام ولی پور در ادامه اظهار داشت: این برنامه ها با محوریت خداشناسی، شناخت دین و معاد، ولایت مداری، دشمن شناسی و استکبار ستیزی انجام می شود.

وی بیان داشت: برگزاری این برنامه ها با هدف ارتقای توان معرفتی و بصیرتی در مدارس امین برگزار می شود و مبلغان در این زمینه نقش بسزایی دارند، مبلغان نیز باید به آموخته های خود در عرصه تبلیغ توجه داشته باشند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه های دانش افزایی ویژه طلاب مبلغ عنوان داشت: در سایه برگزاری این کارگاه ها تلاش می شود برنامه های تبلیغی و فرهنگی را تقویت و تحکیم بخشید./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات