۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۴۱۶۱۱
امام جمعه چویبده آبادان:

ولی فقیه پرچم دار وحدت میان امت اسلامی است

امام جمعه چویبده آبادان با اشاره به اهمیت وحدت میان مسلمانان، گفت: جمهوری اسلامی در خط مقدم وحدت امت اسلامی قرار دارد؛ به گونه ای که همواره ملت ما، ملت های مسلمان دیگر را به وحدت فرا خوانده است.
حجت الاسلام حمید سیلاوی

حجت الاسلام حمید سیلاوی، امام جمعه چویبده آبادان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: یکی از اهداف پیامبران الهی این بود که مردم را به دو مقوله مهم توحید و وحدت دعوت می کردند و اهمیت فراوانی به موضوع وحدت می دادند.

امام جمعه چویبده در ادامه بیان داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) تاکید فراوانی بر موضوع وحدت در میان امت اسلامی داشتند و وحدت را رمز پیروزی می دانستند.

این کارشناس مسائل دینی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب مکرر اعلام کرده است که وحدت باید در اولویت جهان اسلام قرار گیرد؛ زیرا موفقیت هایی که امت اسلامی کسب کرده نتیجه وحدت و اتحاد این امت است.

حجت الاسلام سیلاوی بیان داشت: هر اندازه که وحدت میان قوا، اقوام، مذاهب و ادیان باشد، همان اندازه نیز آن جامعه موفق خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: جهان اسلام اگر بخواهد در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی پیروز باشد، باید به وحدت میان امت اسلامی روی بیاورد؛ زیرا استکبار جهانی از وحدت امت اسلامی هراس دارد.

امام جمعه چویبده با اشاره به اینکه ولی فقیه پرچمدار وحدت امت اسلامی است، گفت: پرچمدار وحدت در میان امت اسلامی بدون شک رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه هستند که درمقابل زورگویان همواره امت اسلامی را به وحدت و همبستگی دعوت می کنند.

حجت الاسلام سیلاوی در پایان ابراز داشت: جمهوری اسلامی در خط مقدم وحدت امت اسلامی قرار دارد و همواره ملت ما، ملت های مسلمان دیگر را به وحدت فرا خوانده است./9453/ت۳۰۲/ب۲

 

 

 

ارسال نظرات