۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۴۱۷۰۷
آیت الله حیدری:

سنی تکفیری و شیعه لندنی مانعی در برابر وحدت اسلامی هستند

آیت الله حیدری با بیان اینکه در صورت وجود وحدت اسلامی خبری از رژیم صهیونیستی و داعش نبود، گفت: سنی تکفیری و شیعه لندنی از یک محل تغذیه شده و مانع وحدت مسلمانان هستند.
آیت الله حیدری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، در گردهمایی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج کارگری مؤسسه امان گستر جمال که در سالن همایش های شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد، با بیان اینکه معنای وحدت، وحدت مذهبی، فکری یا عقیدتی نیست، اظهار داشت: وحدت به معنای صف دربرابر دشمنان اسلام و وحدت در میان همه مذاهب اسلامی است و هفته وحدت ابتکاری ماندگار از امام خمینی(ره) در دنیای اسلام بود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در صورت وجود وحدت در دنیای اسلام رژیم صهیونیستی و داعش در جهان معنا نداشتند، اظهار داشت: استکبار جهانی از ایجاد تفرقه ها سود می برد و وابستگی و بی تفاوتی بعضی کشورهای مسلمان سبب شده غرب و آمریکا با ایجاد تفرقه سیاست های خود را در منطقه پیش ببرند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سنی تکفیری و شیعه لندنی از یک محل تغذیه می شوند، افزود: همین ها مانع وحدت مسلمانان هستند و دستشان در خون هزاران مسلمان آلوده است.

آیت الله حیدری با بیان اینکه حرف های غلوآمیز برخی مداحان بی خبر دست آویز جریان های تکفیری برای تبلیغ علیه تشیع است، گفت: مداحان باید آگاه باشند و بهانه دست جریان های تکفیری ندهند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج دنیای اسلام را زنده و پویا نگه داشته و سبب بیداری مسلمان جهان خواهد بود، خاطرنشان شد: بسیج رمز بیداری و حیات امت اسلامی است و تفکر بسیجی سبب ایجاد حشدالشعبی و نیروهای مقاومت بود./۹۴۵۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات