۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷
کد خبر: ۵۴۱۷۲۰

برگزاری چهار دوره آموزشی در انجمن کلام حوزه

دوره های تخصصی تاریخ علم کلام، فقه العقاید، جهان شناسی کلامی و زبان تخصصی کلام و فلسفه دین از سوی انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه برگزار می شود.
دوره آموزشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه با همکاری مراکز علمی و آموزشی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کرده است.

برپایه این گزارش، دوره آموزشی تاریخ علم کلام از 30 آبان ماه، روز های سه شنبه از ساعت 7:30 دقیقه با تدریس حجت الاسلام محمدتقی سبحانی در سالن تخصصی علامه امینی بنیاد امامت واقع در : بلوار معلم، کوچه 10، خیابان شهیدین، روبروی مدرسه شهیدین، بنیاد فرهنگی امامت برگزار می شود.

دوره آموزشی فقه العقاید (قواعد کلامی عدل الهی) از 18 آذرماه روزهای شنبه ساعت 16 توسط حجت الاسلام رضا برنجکار ارائه می شود و علاقمندان می توانند جهت شرکت در این دوره به سالن کنفرانس انجمن های علمی حوزه به نشانی: بلوار جمهوری اسلامی، کوچه 2، اولین فرعی سمت چپ، ساختمان انجمن های علمی حوزه مراجعه کنند.

همچنین دوره آموزشی جهان شناسی کلامی از 13 آذرماه روزهای دوشنبه ساعت 16 و با تدریس حجت الاسلام محمدحسن قدردان قرا ملکی در سالن کنفرانس انجمن های علمی حوزه واقع در بلوار جمهوری اسلامی، کوچه 2، اولین فرعی سمت چپ، ساختمان انجمن های علمی حوزه برگزار می شود.

دوره آموزشی زبان تخصصی کلام و فلسفه دین نیز با ارائه محمد جاودان، از 28 آذرماه روزهای سه شنبه ساعت 16 در سالن کنفرانس شهید بهشتی دانشگاه ادیان و مذاهب به نشانی: پردیسان، بلوار شهید مولوی، دانشگاه ادیان و مذاهب، ساختمان کتابخانه، سالن کنفرانس شهید بهشتی برگزار می شود.

علاقمندان برای حضور و شرکت در کلاس ها می توانند مشخصات خود را به سامانه پیام کوتاه 30007227007705 ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز همه روزه از ساعت 9 تا 12 با شماره 32928546 تماس حاصل کنند.

گفتنی است این دوره های آموزشی از سوی انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه و با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب و بنیاد فرهنگی امامت برگزار می شوند./872/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات