۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۴۱۷۲۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

جمهوری اسلامی ایران همواره حامی جبهه مقاومت می ماند

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه از حمایت از جبهه مقاومت در منطقه دست نخواهد کشید، گفت: ملت ایران، حامی ملت های مظلوم، مسلمان و آزاده بوده و خواهد بود و هیچ گاه از حمایت های خود نیز پشیمان نبوده است.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی دیدار حجت الاسلام والمسلمین معلمی با رزمندگان مدافع حرم قائمشهر دیدار حجت الاسلام والمسلمین معلمی با رزمندگان مدافع حرم قائمشهر دیدار حجت الاسلام والمسلمین معلمی با رزمندگان مدافع حرم قائمشهر دیدار حجت الاسلام والمسلمین معلمی با رزمندگان مدافع حرم قائمشهر دیدار حجت الاسلام والمسلمین معلمی با رزمندگان مدافع حرم قائمشهر دیدار حجت الاسلام والمسلمین معلمی با رزمندگان مدافع حرم قائمشهر دیدار حجت الاسلام والمسلمین معلمی با رزمندگان مدافع حرم قائمشهر دیدار حجت الاسلام والمسلمین معلمی با رزمندگان مدافع حرم قائمشهر دیدار حجت الاسلام والمسلمین معلمی با رزمندگان مدافع حرم قائمشهر دیدار حجت الاسلام والمسلمین معلمی با رزمندگان مدافع حرم قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری دوشنبه شب با حضور در منازل تعدادی از مدافعان حرم با آنها دیدار کرد.

وی در این دیدارها پیروزی های جبهه مقاومت در برابر تروریست های تفکیری را بسیار ارزشمند و مرهون خون های پاک شهدای مدافع حرم دانست و گفت: اگر جانفشانی های مدافعان حرم نبود امروز شرایط بسیار بحرانی در کشورهای منطقه حاکم بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مدافعان حرم در اوج اخلاص برای مقابله با تکفیری های جنایت کار به میدان های نبرد رفتند، افزود: مدافعان حرم آل الله بدون ترس از هیچ قدرتی برای حفظ دین جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند.

مدافعان حرم سندی روشن از شجاعت، ایثار و بصیرت در جامعه اسلامی هستند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که شجاعت، ایثارگری و فداکاری مدافعان حرم برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند، تصریح کرد: به طور حتم مدافعان حرم سندی روشن از شجاعت، ایثار و بصیرت در جامعه اسلامی هستند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که مدافعان حرم با حضور در جبهه های نبرد علیه تکفیری های جنایت، بصیرت و ولایت مداری خود را به اثبات رساندند، خاطرنشان کرد: همین بصیرت و شجاعت مدافعان حرم موجب نابودی تروریست های تکفیری در کشورهای اسلامی منطقه شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که مدافعان حرم پرورش یافته مکتب حسینی هستند، تصریح کرد: این رزمندگان با تأسی از آرمان ها و ارزش های عاشورایی در برابر ظلم و استکبار ایستادند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که به طور حتم امروز جامعه اسلامی مدیون تلاش ها و از خودگذشتگی های مدافعان حرم است، خاطرنشان کرد: شهدای مظلوم مدافع حرم نشان دادند که تنها برای آنها حفظ اسلام ناب و تبعیت از ولایت و رهبری مهم است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که شهدای مدافع حرم امتحان ولایت پذیری، بصیرت و شجاعت خود را فدای جان خود پس دادند، تصریح کرد: امروز زبان از بیان این همه ایثار و از خودگذشتگی مدافعان حرم قاصر است.

مجاهدت های مدافعان حرم موجب امنیت و ثبات پایدار در کشورمان شده است

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که به دلیل مجاهدت های رزمندگان مدافع حرم امروز یک امنیت و ثبات پایداری در کشورمان حاکم است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که امروز بسیاری از کشورهای منطقه شرایط ناامن و متزلزلی از لحاظ امنیت داخلی دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم سوریه و عراق سال ها درگیر جنگ با تروریست های تکفیری مورد حمایت آمریکا و صهیونیست ها بودند، گفت: زندگی در منطقه ای آن هم با رعب و وحشت بسیار سخت و طاقت فرسا است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که ایستادگی و مقاومت حرم در سوریه و عراق موجب حفظ امنیت در مرزهای کشورمان شد، خاطرنشان کرد: به طور حتم اگر مجاهدت این پرورش یافتگان مکتب حسینی نبود، امروز تروریست های تکفیری همچنان در کشورهای منطقه جولان می دادند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که تکفیری های تروریست برخی شهرهای سوریه و عراق را در طی چند سال اخیر به ویرانه تبدیل کردند، گفت: مردم بی گناه این شهرها در سایه سکوت مجامع به اصطلاح بین المللی امروز آواره  و بی خانمان شده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا در کنار مردم سوریه، عراق و یمن بوده است، افزود: حمایت ایران اسلامی از مردم این کشور موجب دلگرمی آنها در مقابله با تروریست ها و متجاوزان شد.

جمهوری اسلامی دست از حمایت از جبهه مقاومت نخواهد کشید

امام جمعه قائمشهر با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه از حمایت جبهه مقاومت در منطقه دست نخواهد کشید، خاطرنشان کرد: ملت ایران، حامی ملت های مظلوم، مسلمان و آزاده بوده و خواهد بود و هیچ گاه از حمایت های خود نیز پشیمان نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از این حمایت های کشورمان از ملت های مظلوم و آزاده جهان بسیار عصبانی است، تصریح کرد: نظام سلطه در حالی خود به راحتی با بهانه های واهی به کشورهای مختلف جهان لشکر کشی می کند که حمایت های قانونی و انسانی جمهوری اسلامی ایران از کشورهای مظلوم را دخالت در امور این کشورها عنوان می کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بیش از یک دهه است که آمریکا به بهانه های مختلف نظیر جنگ با تروریسم، امنیت خاورمیانه را متزلزل کرده است، گفت: ناامنی و بحران های امروز منطقه نتیجه دخالت های کشورهای خارجی نظیر آمریکا است.

حجت الاسلام معلمی با اشاره به این که متأسفانه برخی کشورهای اسلامی منطقه نیز در ایجاد ناامنی منطقه با آمریکایی ها همراهی کردند، افزود: امروز همین کشور با چراغ سبز آمریکایی ها ماه ها است که به کشتار مظلوم مردم یمن مشغول است.

امام جمعه قائمشهر به سکوت کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر در برابر جنایت های آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی که به بهانه های واهی جمهوری اسلامی ایران را به نقض حقوق بشر محکوم می کنند به راحتی چشمان خود را در برابر جنایت های آشکار سعودی ها در یمن بسته اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جبهه مقاومت پیروزی نهایی در برابر سلطه گران خواهد بود، خاطرنشان کرد: همان طور که جبهه مقاومت توانست تروریست های مورد حمایت رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود را نابود کند به طور قطع می تواند به هدف های والاتری نیز در مقابله با مستکبران دست پیدا کند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات