۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۴۱۷۹۲
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰:

مسؤولان به حل مشکلات معلولان توجه ویژه‌ای داشته باشند

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ با تاکید بر اینکه مسؤولان باید به معلولان توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: شناسایی معلولان و در اختیار قرار دادن وسایل و ابزار توانبخشی برای آنان از وظایف مهم مسؤولان به شمار می‌رود.
مسلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 20، امروز در حاشیه همایش «معلولیت برای من نیست» که در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: این همایش به مناسبت هفته معلولین برای معلولان منطقه 20 استان تهران با مشارکت مجموعه‌های NGO برگزار شد.

وی افروزد: عمده فعالیت‌های اجرایی این همایش با سلیقه خود معلولان انجام شد و شهرداری منطقه 20 نیز با حمایت مالی و عاطفی این همایش را پشتیبانی کردند.

حجت الاسلام مسلمی از تجلیل و تقدیر 20 تن از مسؤولان کانون معلولین و سه تن از معلولان مدال آوران جهانی در این همایش خبر داد و گفت: در شهرستان ری 20 محله و بیست کانون معلولین داریم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 20 با تاکید بر اینکه معلولیت محدودیت نیست، اظهار داشت: امروز برخی از معلولان در رشته‌های مختلف ورزشی، علمی، هنری و آموزشی صاحب رتبه‌های کشوری و جهانی شده‌اند و این امر نشان می‌دهد که معلول بودن مانع پیشرفت انسان نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید به معلولان توجه ویژه‌ای داشته باشند، عنوان کرد: شناسایی معلولان و در اختیار قرار دادن وسایل و ابزار توانبخشی برای آنان از وظایف مهم مسؤولان به شمار می‌رود.

حجت الاسلام مسلمی با اشاره به اینکه برخی از معلولان در زمره افراد نابغه و موفق قرار دارند، خاطرنشان کرد: حمایت از این گونه معلولان به نفع جامعه و خود معلولان است./813/پ202/ب1

ارسال نظرات