۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۴۱۸۰۶
با حضورجمعی از مسؤولان حوزوی؛

رییس جدید شبکه جهانی ولایت معارفه شد

مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی به عنوان رییس جدید شبکه جهانی ولایت با حضور جمعی از مسؤولان حوزوی و کارکنان این رسانه برگزار شد.
شبکه ولایت مراسم معارفه رئیس جدید شبکه جهانی ولایت مراسم معارفه رئیس جدید شبکه جهانی ولایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی به عنوان رییس جدید شبکه جهانی ولایت ظهر امروز با حضور جمعی از مسؤولان حوزوی و کارکنان این رسانه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی معاون تهذیب حوزه های علمیه در سخنانی با تقدیر از آیت الله حسینی قزوینی و کارکنان شبکه ولایت برای فعالیت های اثرگذار انجام شده، گفت: از آقای حسینی قزوینی بسیار تشکر می کنیم که واقعا مجاهدت به تمام معنا داشتند. ایشان همه زندگی و تمام توان خود را برای دفاع از ولایت و امامت و مذهب تشیع به کار گرفت، وقتی در شهرهای مختلف حضور پیدا می کردم ما را به عنوان کارشناس شبکه ولایت می شناختند و این شبکه تأثیرات بسیاری داشته است.

معاون تهذیب حوزه های علمیه با بیان این که همه افراد باید با تمام توان خود در میدان دفاع از تشیع حضور داشته باشند، اظهار داشت: در این مسیر هیچ گاه نباید سنگر را خالی کرد بلکه باید به دفاع و روشنگری پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی پس از سخنان خود، حکم حضرت آیت الله مکارم شیرازی برای ریاست حجت الاسلام والمسلمین رفعتی را قرائت کرد و حکم انتصاب را به وی تحویل داد.

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی رییس جدید شبکه جهانی ولایت با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) درباره اهمیت مسأله ولایت گفت: هیچ فرمان و پیامی از خدا به اهمیت فرمان ولایت نیست و حتی توحید، نبوت و بعثت به پیام الهی ولایت نمی رسد و این مبالغه به شمار نمی رود.

وی از تلاش ها و فعالیت های آیت الله حسینی قزوینی در طول دوران مدیریت شبکه ولایت تقدیر کرد و افزود: شبکه ولایت برای تبیین و گسترش این پیام بزرگ الهی تاسیس شده است، خوشبختانه تاکنون نیز این شبکه با ریاست آیت الله حسینی قزوینی فعالیت های خوبی داشته و ایشان تمام زندگی و توان خود را برای این شبکه و دفاع از تشیع صرف کرد.

وی همچنین اعلام کرد که همچنان از ظرفیت های آیت الله حسینی قزوینی در شبکه ولایت بهره خواهیم گرفت.

رییس شبکه ولایت اظهار داشت: بنده از قبول مسؤولیت ابا داشتم و وقتی که مطرح شد افراد دیگری را پیشنهاد دادم اما با دستور حضرت آیت الله مکارم شیرازی این کار را قبول کردم، البته بنده کار در شبکه ولایت را افتخاری برای خود می دانم و هر کس در این شبکه فعالیت می کند توفیق الهی است و باید قدردان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی همچنین در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به الزامات و اقتضائات کار رسانه ای برای دفاع از تشیع و مکتب اهل بیت(ع)، برنامه های آینده شبکه جهانی اهل بیت(ع) را تشریح کرد./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات