۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۵۴۱۸۹۴

جانمایی ۴۰ کانکس به همت طلاب و روحانیان اهوازی در مناطق زلزله زده کرمانشاه

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان از تهیه و جانمایی ۴۰ کانکس به همت طلاب و روحانیان اهوازی در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
کانکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در حاشیه اعزام طلاب و روحانیان خوزستانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه ابراز داشت: حدود 180 طلبه از مدارس علمیه اهواز بنا به دغدغه ها و اوامر آیت الله موسوی جزایری برای انجام کارهای جهادی عازم کرمانشاه شدند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت: این طلبه ها از11 مدرسه علمیه اهواز در این اردوی جهادی حضور یافته و در قالب فعالیت های جهادی، مشاوره های دینی، هماهنگی برای اهدای کانکس های اهدایی و شناسایی و کمک به خانواده های نیازمند فعالیت می کنند.

این مقام مسؤل عنوان کرد: 40 کانکس به همت طلاب و روحانیان و مساجد اهواز ساخته شده که با حضور طلبه ها در مناطق زلزله زده جانمایی و نصب خواهند شد.

حجت الاسلام کیانی ادامه داد: پس از شناسایی خانواده های نیازمند، کمک ها و نیازهای ضروری شان از سوی خیرین، عموم مردم و مساجد استان تامین و ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه محل اسکان طلبه ها و روحانیان حاضر در اردوی جهادی قصر شیرین است، گفت: در آنجا طلبه ها به گروه های 5 و 10 نفره تقسیم شده و در مناطق زلزله زده به کارهای محول شده می پردازند./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات