۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۵۴۱۹۰۰
در آستانه روز دانشجو صورت گرفت؛

حضور سرزده امام جمعه تبریز در خوابگاه دانشجویان

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امشب در اقدامی جالب با حضور در خوابگاه دانشجویی فجر دانشگاه تبریز، با دانشجویان این مرکز آموزش عالی به گفت‌گو پرداخت.
امام جمعه تبریز در جمع دانشجویان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امشب در اقدامی جالب و در آستانه روز دانشجو به صورت سرزده در خوابگاه دانشجویی فجر دانشگاه تبریز حضور یافت و با دانشجویان این مرکز آموزش عالی به گفت‌گو پرداخت.
وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این خوابگاه، در دیدارهایی جداگانه با دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی با آخرین وضعیت رفاهی و تحصیلی آنان آشنا شد، دانشجویان هم که از حضور امام جمعه تبریز در خوابگاه متعجب بودند، فرصت را غنیمت شمرده و به طرح مشکلات و مسائل مختلف پرداختند.
بنابر این گزارش، امام جمعه تبریز امروز نماز ظهر و عصر را در مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اقامه کرد و پس از بازدید از سلف سرویس دانشجویان با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، سایر مسؤولان، استادان، کارمندان و دانشجویان دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین در نشستی با مسؤولان دانشگاه آزاد طی سخنانی با تأکید بر این‌که مسؤولان باید دست به دست هم بدهند و با همفکری و همدلی  رهنمودهای والای مقام معظم رهبری در ارتباط با دانشجو و دانشگاه را عملی کنند، اظهار داشت: دانشجو باید دارای بینش و بصیرت سیاسی باشد، تا زمانی که در جامعه بحران به وجود می آید راه را اشتباه نرود. 
امام جمعه تبریز با تبریک فرا رسیدن روز دانشجو گفت: اگر دانشجویان می خواهند برای آینده کشور مفید واقع شوند بایستی در کنار خوب درس خواندن، به تهذیب و خودسازی اهمیت دهند و در ارتقای تحصیلی خود بکوشند، مسؤولان نیز باید در ارتقای فضای نشاط سیاسی دانشگاه ها اهتمام داشته باشند./935/پ
۲۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات