۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۴۲۰۹۹
با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام؛

مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع حرم منصور عباسی در شهرکرد برگزار شد

مراسم تشییع و تدفین سیزدهمین شهید مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری، شهید منصور عباسی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام در شهرکرد برگزار شد.
تشییع شهید مدافع حرم منصور عباسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، امروز دوباره عطر شهید و شهادت در فضای استان چهارمحال و بختیاری پیچید و سیزدهمین شهید مدافع حرم این استان، بر روی دستان مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرکرد تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

شهید منصور عباسی هفشجانی از رزمندگان ایرانی مدافع حرم بود که چند روز پیش در سوریه و در نبرد با تروریستهای تکفیری به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید گلگون کفن دیروز با استقبال مردم شهید پرور شهر هفشجان وارد این شهر شد و مراسم وداع با این شهید مدافع حرم دیشب با حضور مردم ولایتمدار استان در زادگاهش برگزار شد.

مراسم تشییع شهید منصور عباسی، پیش از ظهر امروز از میدان 12 محرم شهرکرد آغاز شد و با تجمع مردم و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در مقابل امامزادگان دوخاتون شهرکرد پایان پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در جمع مردم ولایتمدار استان، در سخنان کوتاهی به تشریح جایگاه شهید و شهادت پرداخت و اظهار کرد: امنیت امروز کشور مرهون رشادت و از خودگذشتگی شهدا و خانواده های آنها است که باید قدردان باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهید منصور عباسی اهل نماز جمعه و جماعت بود و نماز جمعه اش ترک نمی شد، تصریح کرد: به لطف الهی خانواده این شهید نیز مانند خود شهید مقاوم، بصیر، دشمن شناس و همیشه در صحنه هستند و این جای افتخار دارد.

در ادامه این مراسم نیز نماز شهید از سوی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور استاندار، مسؤولان نظامی و انتظامی، روحانیان و خانواده شهدا و عموم مردم برگزار شد.

در پایان نیز پیکر مطهر و پاک شهید منصور عباسی در گلزار شهدا شهرکرد، در آغوش خاک آرام گرفت./9457/پ203/ب1

ارسال نظرات