۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۴۲۲۰۷
امام جمعه بندرعباس:

همبستگی و مقاومت جهان اسلام، مهمترین راه نابودی استکبار است

آیت الله نعیم آبادی همبستگی و مقاومت جهان اسلام را مهمترین راه نابودی استکبار دانست و گفت: آمریکا دشمن سرسخت جهان اسلام است و امروز دشمنی بالاتر از آمریکا، اسرائیل و آل سعود در جهان نیست.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: اگر قوانین اجرا شود درصد بسیاری از نابسامانی ها از بین خواهد رفت.

وی افزود: به جوانان سفارش می کنم که کلمات قصار حضرت امام راحل را مطالعه کنند چراکه ایشان مطالب بسیاری در بحث قانون بیان فرموده اند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: به گفته امام خمینی(ره)، اختلافات از قانون شکنی ها پیش می آید.

آیت الله نعیم آبادی به تجمع اخیر در کنار بازار ماهی فروشان اشاره و تاکید کرد: بدانید در این تجمع، اسم من را برده اند، من هیچ نفعی از این موضوع نمی برم، دادستان کل با این سازه مخالف است، بنده مرزبانی از قانون می کنم اما مورد اهانت قرار می گیرم؛ اگر من در استان هرمزگان مرزبان قانون نباشم پس چه کسی باید باشد.

وی ادامه داد: من به عنوان امام جمعه شهر بندرعباس، اهانت ها را تحمل می کنم تا مرزبان قانون باشم، درصورتی که قانون رعایت شود من هیچ مشکلی ندارم، تنها حرفم این است که حق مردم باید ادا شود.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ریشه فساد، آمریکاست، این دولت خبیث مقصر نیست، آمریکا دشمن است و دشمن نیز کارش توطئه، ترفند و دشمنی است، مقصر رژیم منحوس آل سعود، اردن آمریکایی و مصر است.

آیت الله نعیم آبادی ابراز داشت: تسلیم رژیم صهیونیزم در برابر نیروهای حزب الله در لبنان ثابت شد که اسرائیل قدرت ندارد، اسرائیل در برابر مقاومت تعداد اندک بچه های حزب الله، دست تسلیم بالا برد و آتش بس اعلام کرد.

وی افزود: کشور لبنان به اندازه یک هفتم استان هرمزگان وسعت دارد و جنوب لبنان تکه کوچکی از این کشور است که اسرائیل نتوانست در برابر مقاومت فرزندان حرب الله بایستد و قدرت پوشالی اش فرو ریخت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: جهان اسلام نه اینکه نمی تواند، بلکه نمی خواهد در برابر استکبار بایستد، نفرین بر کشورهایی که نمی خواهند ریشه ظلم و فساد در منطقه و جهان نابود شود.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: آمریکا دشمن سرسخت جهان اسلام است و امروز دشمنی بالاتر از آمریکا، اسرائیل و آل سعود در منطقه و جهان نیست، امت جهان اسلام تنها با اتحاد و همبستگی و وحدت کلمه می تواند در برابر دشمنی ها و توطئه های استکبار مقاومت کند.

وی اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که تنها با مقاومت می توان در برابر ظلم و ستم ایستاد و سربلند بود، مقام معظم رهبری فرمودند: 25 سال آینده، رژیم منحوس اسرائیل نابود خواهد شد، آنچه معظم له بفرمایند پایانش حتمی است اما درصورتی که مقاومت بیشتر شود زمان نابودی اسرائیل نیز کوتاه تر خواهد شد./851/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات