۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۴۲۲۲۶
امام جمعه موقت اهواز:

راه حفظ مقدسات و قدس شریف، جهاد و مقاومت است

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی درباره اقدام اخیر ترامپ مبنی بر پایتختی قدس شریف برای رژیم صهیونیستی، گفت: رییس جمهور دیوانه آمریکا خط و مسیر خود را از اتاق فکر صهیونیست ها می گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های امروز نماز جمعه اهواز ضمن رعایت تقوای الهی از سوی همگان، اظهار داشت: نخست خودم را و نیز شما را به رعایت تقوای الهی توصیه می کنم؛ با تقوا باشیم تا پیروز و سعادت مند باشیم.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه بیان داشت: خداوند متعال، اسوه تقوا مداران را رسول اکرم(ص) می فرماید و برای عبرت آموزی الگوی بی تقواها را قوم بنی اسرائیل و یهود می داند.

مدیر پیشین حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اینکه خط ولایت فقیه همان خط پیامبران و اهل بیت(ع) است، ابراز داشت: خط انبیا یعنی خط ولایت فقیه و خداوند سبحان همواره بر پیروی از پیامبران تاکید خاصی دارد و براساس فرموده امام راحل، ولایت فقیه در واقع استمرار خط انبیاست و همچنین خط انبیا استمرار خط محمد و آل محمد است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) درباره موضوع فلسطین و قدس، تصریح کرد: سال 1917 بالفور وزیر خارجه وقت انگلیس خبیث و روباه پیر، موجودیت اسرائیل را اعلام کرد و از آن سال تاکنون نزدیک به 100 سال گذشته است و بالفور جدید یعنی دونالد ترامپ، نقشه شوم خود را نمایان کرد.

این استاد حوزه علمیه اهواز بیان داشت: در این 100 سال اتفاقات بسیار عجیبی رخ داد و برخی از مذاکره و برخی از مبارزه حرف زدند؛ مذاکره قهرمانانه از نظر ما مشکلی ندارد، اما باید حواسمان باشد که مذاکره با کد دادن برای ذلت نباشد.

امام جمعه موقت اهواز درباره اقدام اخیر ترامپ رییس جمهور آمریکا مبنی بر پایتختی قدس شریف برای رژیم صهیونیستی، گفت: رییس جمهور دیوانه آمریکا خط و مسیر خود را از اتاق فکر صهیونیست ها می گیرد و این موضوع مهم را نباید فراموش کرد.

مدیر پیشین حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت: همه ما باید از این مذاکرات ناموفق چندین ساله فلسطینی ها با صهیونیست ها عبرت بگیریم؛ راه حفظ مقدسات، بیت المقدس و قدس شریف تنها جهاد و مقاومت است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) تصریح کرد: راه مقاومت همان مسیر امام حسین(ع) است و همه جهانیان شاهد بودند که در پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در مقابل گروهک های تکفیری تروریستی، جوانان متدین و مقاوم با تاسی از شعار "هیهات منا الذله" اباعبدالله الحسین(ع) پیروز شدند و درس بزرگی را به تاریخ و زورگویان عصر ما نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی ابراز داشت: امید به دشمن در حقیقت یعنی ناامیدی و شکست و هیچ کس نباید به دشمن دل ببندد؛ همانطور که در داخل کشور برخی در تلاش هستند که چهره دشمن را برای مردم بزک و زیبا جلوه دهند.

وی با اشاره به با اشاره به حضور جمعی کثیری از طلاب حوزه‌های علمیه اهواز در اردوی جهادی کرمانشاه برای کمک به زلزله‌زدگان، بیان داشت: این کار کمک رسانی به زلزله زدگان بسیار کاری خداپسندانه و بزرگ به شمار می آید که جا دارد از تمامی عزیزانی که در این مسیر کمک رسانی به هموطنان ما گام برداشتند تشکر کنیم.

خطیب نماز جمعه اهواز در پایان گفت: از مسؤولان مربوطه انتظار می رود که مشکلات سپرده گذاران مؤسسات مالی و اعتباری را حل کنند.

گفتنی است، سخنرانان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز اهواز، حجت‌الاسلام جوانمرد زاده مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و مهدی طرفی مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بودند./9453/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات