۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۴۲۳۳۳
امام جمعه بجنورد:

رخنه در دانشگاه برای تخریب فکر نسل جوان از اهداف اصلی دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: یکی از مهم‌ترین هدف‌های دشمنان، رخنه در دانشگاه‌ها برای تخریب فکر نسل جوان است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار دانشجویان فعال علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان، با اشاره به نقش و رسالت تشکل‌های دانشجویی، اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی فرصت‌های بسیار خوبی برای رشد و شکوفایی جامعه هستند و باید برای ارتقای جامعه در ابعاد مختلف تلاش کنند.

وی افزود: تشکل‌های دانشجویی باید دقت کنند که امروزه هجمه‌های فرهنگی دشمنان از انتشار اطلاعیه و شب‌نامه گذشته و جبهه استکباری بسیار عظیمی علیه ملت‌های مسلمان تشکیل شده که اگر ملت‌های مسلمان مراقب نباشند، ضربات محکمی از دشمن می‌خورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین هدف‌های دشمنان، رخنه در دانشگاه‌ها برای تخریب فکر نسل جوان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سرفصل کارهای مستکبران عالم این است که دانشگاه‌ها را مصرف‌گرا بار بیاورند و تولید علم نداشته باشند.

وی تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی باید به فکر نیازسنجی کشور باشند و برای رسیدن به اهداف از راه‌های میانبر استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تأکید کرد: همه دانشجویان و متفکران باید برای تولید علم و رسیدن به قله‌های رشد و تعالی، همت داشته باشند.

وی در ادامه افزود: علم‌اندوزی و کسب فضیلت‌های اخلاقی باید سرلوحه دانشجویان بصیر کشور باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: یکی دیگر از سیاست‌های دشمنان برای از بین بردن کشورها، شهوت گستری و شبهه افکنی است و تشکل‌های دانشجویی باید برای پاسخگویی به شبهات علمی و مذهبی خود را مسلح کنند.

وی با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی یک فرصت هستند و باید بتوانند از تهدیدهای موجود فرصت سازی کنند، گفت: تشکل‌های دانشجویی باید مکانی برای ابتکار و خلاقیت باشد و از حالت تشریفاتی بیرون بیایند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات