۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۴۲۴۷۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

۹ دی چهره اصلی نفوذی‌های داخلی و خارجی را نمایان کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: فتنه ۸۸ یک جریان بود که پشت‌صحنه آن کودتای خزنده و نرم قرار داشت؛ اما در یوم‌الله ۹ دی چهره اصلی برخی از نفوذی‌های داخلی و خارجی نمایان شد.
حجت الاسلام یعقوبی حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست برنامه‌ریزی مراسم 9 دی که با حضور مسؤولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: 9 دی روز سرنوشت‌ساز کشور، محرک مردم به سمت اهداف نظام و بسیج مردم به سمت ولایت است.

وی اضافه کرد: از مسائل مهم انقلاب ما این بود که چهره‌های ناشناخته، در حوادث شناخته شدند و این خاصیت هر انقلاب است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: امام علی (ع) می‌فرمایند: در تحولات اجتماعی و در دگرگونی‌های تاریخی، باطن افراد شناخته می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: انسان‌ها را باید در تحولات و پدیده‌ها شناخت و در فرازوفرودهاست که خائن از خادم جدا می‌شود.

وی تصریح کرد: قرآن کریم هم به موضوع اشاره دارد که ما شما را آزمایش می‌کنیم تا خائنان از خادمان و صادقان از کاذبان جدا شوند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از امتحانات سیاسی که برای ملت و انقلاب ما رخ داد، فتنه سال 88 بود، افزود: این فتنه یک حادثه حساب‌شده و از قبل طراحی‌شده از سوی دشمنان داخلی و خارجی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: در کار و اعمال فتنه گران هیچ‌گونه منطق و عقلانیتی وجود نداشت و فتنه گران با وجود هشدارهای رهبر معظم انقلاب بر طبل خود کوبیدند و در آن موقعیت ضربه‌هایی را وارد کردند؛ اما ملت بصیر، غیرتمند و ولایتمدار ما در 9 دی 88 ضربه بسیار محکمی به دهان یاوه‌گویان و فتنه گران داخلی و خارجی زدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: فتنه 88 یک جریان بود که پشت‌صحنه آن کودتای خزنده و نرم قرار داشت؛ اما در یوم‌الله 9 دی چهره اصلی برخی از نفوذی‌های داخلی و خارجی نمایان شد./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات