۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۴۲۵۷۰
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

مسلمانان در برابر زیاده خواهی های استکبار سکوت نکنند

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: تنها با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی سر دادن نمی توان در برابر جنایت های سران آمریکا و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد بلکه مسلمانان در همه کشورهای اسلامی باید منافع آمریکا را مورد حمله قرار دهند.
عبدالقادر بیضاوی

ماموستا عبدالقادر بیضاوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، در ارتباط با معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رییس جمهور آمریکا اظهار داشت: این عمل ترامپ یک اقدام جنایتکارانه و اختلاف‌افکنانه است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نشان از عجز و ناتوانی سران استکبار جهانی است.

وی با اشاره به بی‌تفاوتی کشورهای اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی افزود: همین کوتاه آمدن‌ها در برابر تهاجمات و خونریزی‌های رژیم کودک‌کش صهونیستی در غزه آنها را تا این اندازه صاحب جسارت کرده است که امروزه دست به این اقدام زده‌اند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه در هر کجای دنیا جنایتی رخ می‌دهد همیشه یک طرف ماجرا صهیونیست‌ها هستند، ادامه داد: اکنون نیز این اقدام صهیونیست‌ها از نظر شرعی، قوانین اسلامی و بین‌المللی نیز محکوم است و راه به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه در قبال چنین جنایتی تنها محکوم کردن کافی نیست، تصریح کرد: تنها با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی سر دادن نمی توان در برابر جنایت های سران آمریکا و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد بلکه مسلمانان در همه کشورهای اسلامی باید منافع آمریکا را مورد حمله قرار دهند.

ماموستا بیضاوی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت ساله خود با تمام توان و قدرت در برابر متجاوزان ایستادگی کرد و با این اقدام خود کشور را در برابر حوادث بعدی بیمه کرد به گونه‌ای که سردمداران آمریکا امروزه از جنگ با ایران تنها به عنوان یک گزینه حرف می‌زنند و جرأت عملی ساختن آن را ندارند.

وی با بیان اینکه کشورهای دیگر اسلامی نیز باید این رفتار ایران در برابر متجاوزان را الگو قرار دهند، اظهار کرد: دشمن تا زمانی که سازش و نرمی از سوی مسلمانان مشاهده کند به اقدامات نابخردانه خود ادامه خواهد داد و روز به روز گستاخ‌تر خواهد شد./۹۳۶/ت302/ب1

ارسال نظرات