۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۵۴۲۶۵۳
معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین:

هدف دشمن ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های اسلامی است

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های اسلامی را هدف مهم دشمن دانست و گفت: به یقین دشمن درصدد است تا چهره واقعی و رفتار خود را در پشت نقاب‌های زیبا و دلفریب پنهان کرده و در فرصت مناسب ضربه نهایی و مهلک خود را بر پیکره جهان اسلام وارد کند.
حجت الاسلام احمد نباتی

حجت الاسلام احمد نباتی معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری ملت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: دشمنان اسلام و انسانیت همیشه درصدد هستند تا راه بندگی و خداپرستی را مسدود کرده و سعی دارند با شیوه‌ها و ترفندهای مختلف مردم را از پیمودن این راه آسمانی منصرف کنند.

وی در ادامه افزود: این یک اصل کلی است که در همه زمان‌ها و مکان‌ها به چشم می‌خورد از زمان حضرت آدم(ع) که قابیل کینه هابیل را در دل داشته و دشمنی خود را ابراز داشت تا زمان حاضر که دشمنان خدا با شگردهای پیچیده و متنوع درصدد اغوای انسان‌ها هستند.

حجت الاسلام نباتی در ادامه با اشاره به دشمنی شدید بهود و مشرکان با مومنان اظهار کرد: با الهام از آیات قرآنی درمی‌یابیم که هیچ قوم و ملتی همانند یهود و مشرکان بنای دشمنی با اهل ایمان را نداشته و همانند آنها در این مسیر شیطانی سرسختی ندارند طبق آیات قرآن به طور مسلم دشمن‌ترین مردم نسبت به مومنان را یهود و نصاری خواهی یافت.

وی در ادامه با اشاره به رهنمود قرآن کریم پیرامون هوشیاری مردم مسلمان نسبت به دسیسه‌های دشمنان ابراز کرد: قرآن کریم به ما دستور می‌دهد که ضمن شناخت دشمن در مقابل کید و دسیسه‌های او هوشیاری کامل داشته و هویت واقعی او که دشمنی با اهل ایمان است را فراموش نکنیم زیرا به فرموده قرآن شیطان دشمن شما است پس او را دشمن بدانید.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در ادامه ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های اسلامی را هدف مهم دشمن دانست و افزود: به یقین دشمن درصدد است تا چهره واقعی و رفتار خود را در پشت نقاب‌های زیبا و دلفریب پنهان کرده و در فرصت مناسب ضربه نهایی و مهلک خود را بر پیکره جهان اسلام وارد کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در ادامه با اشاره به عادی‌سازی روابط با اسراییل گفت: عادی‌سازی روابط با اسراییل یعنی عادی‌سازی رابطه با سرسخت‌ترین دشمن اسلام و مومنان یعنی دراز کردن دست دوستی به سوی کسی که دشمن قسم خورده اهل ایمان است.

حجت الاسلام نباتی در ادامه اسراییل را دشمن قرآن و پیامبر اکرم(ص) دانست و اضافه کرد: عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی یعنی نادیده گرفتن هشدارهای قرآن کریم در رابطه با اینکه یهود دشمن قرآن و پیامبر و مومنان است، بنا به فرموده قرآن یهود از شما راضی نمی‌شوند مگر زمانی که از آیین خود دست برداشته و شریک گمراهی آنها شوید.

وی در پایان گفت: خداوند متعال به مومنان هشدار می‌دهد که اگر از یهودیان پیروی کنید و دست دوستی و سازش به سوی آنها دراز کنید دیگر خداوند متعال یاور شما نخواهد بود و شما را با دشمنانتان تنها خواهد گذاشت./۸۷۳/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات