۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۴۲۷۲۳
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

وحدت تنها قدرت پیروزی مسلمانان بر دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: همکاری و وحدت بین امت‌های مسلمان موجب می‌شود که هیچ قدرتی نتواند به آنها فائق آید و تنها راه پیروزی بر دشمن است.
آیت الله علی خاتمی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در جمع دانش‌آموزان منطقه 2 زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد تأکید در دین اسلام بحث سلام دادن و ترویج این فرهنگ نیک در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه  سلام هفتاد ثواب دارد که شصت و نه تاى آن براى سلام کننده است و یکى براى جواب دهنده است، گفت: باید در خانواده‌ها فرهنگ سلام دادن نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه وقتی دو نفر با هم مواجه می‌شوند، سلام آغاز کننده ارتباط است، تصریح کرد: در این بین شخصی که آغازگر ارتباط و سلام دهنده باشد، ثواب بیشتری خواهد داشت.

آیت‌الله خاتمی در ادامه به موضوع اقامه نماز به اقامت تأکید کرد و افزود: رونق مساجد به نمازخوانان آن است و باید متولیان به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه فطرت هدایت باطنی انسان‌ها است، تصریح کرد: خداوند پیامبران را فرستاده است تا کمکی باشد که انسان‌ها در برابر هوای نفس خود بایستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز یک میلیارد و 600 میلیون نفر مسلمان در روی زمین زندگی می‌کند، افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز برگرفته از دین اسلام است.

امام جمعه زنجان با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: امام راحل برای راه‌اندازی انقلاب اسلامی قیام کردند و ما (امت) نیز از ایشان پیروی کرده و ایشان را حمایت کردیم، در نهایت پیروز شدیم.

وی با اشاره به اینکه همکاری و وحدت بین امت‌های مسلمان موجب می‌شود که هیچ قدرتی نتواند بر آنها فائق آید، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز در نتیجه همکاری و هماهنگی مردم با امام راحل پیروزی شد./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات