۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۵۴۲۷۹۱
مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام:

هدف اصلی طلاب علوم دینی تبلیغ و نشر معارف الهی است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام گفت: طلبه باید در تمامی لحظات زندگی خود در مسیر کسب رضایت الهی قدم بردارد و تزکیه و تهذیب نفس خویش را در اولویت قرار دهد.
حوزه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدعلی عسکری، مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام، عصر امروز در اردوی طلیعه حضور در مدرسه علمیه زینبیه شهرستان مهران، اظهار داشت: رسالت طلاب علوم دینی همان ماموریت انبیا و فرستادگان الهی است.

وی افزود: کسی که وارد مدارس علمیه برای تحصیل معارف اهل بیت می شوند باید قدر موقعیت خود را بدانند زیرا که ادامه دهنده راه پیامبران هستند.

حجت الاسلام عسکری خاطر نشان کرد: طلبه باید در تمامی لحظات زندگی خود در مسیر کسب رضایت الهی قدم بردارد و تزکیه و تهذیب نفس خویش را در اولویت قرار دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام عنوان داشت: هدف اصلی طلاب علوم دینی تبلیغ و نشر معارف الهی است و باید تمام تمرکز خویش را در این جهت بکار گیرد.

وی ادامه داد: تحصیل علم، تقوا، تهذیب و تزکیه نفس و مکارم اخلاق از ملزومات اصلی یک طلبه است که باید با برنامه ریزی دقیق و کاربردی از همان باید این فاکتور ها را در اولویت کاری خود قرار دهد.

این مدرس حوزه بیان کرد: طلاب باید حتی هنگام مطالعه کردن این کار را با هدف رضای خدا انجام دهند تا کار آنها عبادت محسوب شود.

حجت الاسلام عسکری تاکید کرد: امروزه وجود مبلغات خواهر یکی از نیازهای اصلی جامعه بانوان است که معارف دینی را در بین زنان جامعه تبلیغ و نشر دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام تصریح کرد: طلاب باید قدر موقعیت خویش را بدانند و شکرگزار باشند که مسیر آنها تبلیغ و نشر معارف الهی است.

وی در پایان گفت: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام خادم تمامی طلاب است و در جهت ارتقای سطح کیفی آموزش، پژوهش و فرهنگی از هیچ تلاشی برای طلاب دریغ نخواهد کرد./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات