۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۵۴۲۸۳۰
معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان:

ناامن کردن منطقه خاورمیانه مهمترین استراتژی آمریکا است

معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان، مهمترین استراتژی آمریکا و همدستانش در منطقه خاورمیانه را ناامن کردن این منطقه دانست و گفت: استکبار امنیت خود را در ناامنی خاورمیانه می داند.
خاورمیانه

حجت الاسلام سیدیوسف منصوری معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به استراتژی رییس جمهور آمریکا در انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم منحوس صهیونیزم گفت: ترامپ با این اقدام، یکی از بزرگترین اشتباهات خود را در طول تاریخ سیاسی آمریکا انجام داد، این اقدام نابجای وی به شدت محکوم است.

وی در ادامه افزود: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا 20 سال آینده رژیم خبیث اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد درحال تحقق است، این اشتباه، آخرین اشتباه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل است که با حمایت آمریکا انجام می دهد.

معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان با اشاره به ضرورت حمایت نظام از محور مقاومت تصریح کرد: باتوجه به اتفاقات اخیر در منطقه و نزاع و درگیری هایی که غربی ها در خاورمیانه به وجود می آوردند، یکی از محورهایی که در راستای اعتلای دین مبین اسلام قدم برمی دارد محور مقاومت است.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: با بررسی عملکرد آمریکا و متحدان اورپایی در منطقه، درمی یابیم که یکی از اساسی ترین اهداف آنان، ایجاد ناامنی در منطقه است، بپس از اعلام شیب نابودی داعش در منطقه، استکبار به دنبال بهانه ای دیگر بود و به ایجاد تنش در منطقه دامن زد و قائله های جدیدی اعم از اقلیم کردستان، سعدحریری در لبنان را در برابر محور مقاومت ایجاد کرد که همگی ختم به خیر شد.

وی در ادامه افزود: مهمترین استراتژی آمریکا و همدستانش در منطقه خاورمیانه، ناامن کردن این منطقه است چراکه امنیت خود را در ناامنی خاورمیانه می داند.

معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان با تاکید بر ضرورت مقابله با استکبار و اسلام آمریکایی گفت: یکی از شاخصه های بارز و واضح اسلام ناب محمدی(ص)، استکبارستیزی و زیر بار حرف زور دیگران نرفتن و حق خود را ستاندن، به عبارتی یاری رساندن و گرفتن حق هر مسلمانی در هرجای جهان که مورد ظلم و ستم قرار گرفته است.

حجت الاسلام منصوری به شاخصه های اسلام آمریکایی اشاره کرد و ادامه داد: اسلام آمریکایی، اسلام سازش کار با استکبار است و اسلام را به گونه ای تعریف می کنند که با منافع خودشان در تضاد نباشد، اسلامی که تامین منافع مستکرین را تامین کند اسلام آمریکایی است و مقام معظم رهبری همیشه تاکید دارند که باید در برابر اسلام امریکایی ایستاد.

وی اضافه کرد: برخی کشورها همه چیزخود را اعم از قوای نظامی و مسائل سیاسی به دست امریکا سپره اند اما ملت ایران اسلامی همه اینها را در طول تاریخ حکومت پهلوی تجربه کرده است، در این برهه از زمان، اسلام آمریکایی در کشور حاکم بود.

معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان با تاکید بر اینکه راه انقلاب، راه مبارزه با استکبار و اسلام امریکایی است ادامه داد: اما ملت ایران، اسلام آمریکایی را نپذیرفتند بنابراین برای نابودی آن قیام کردند و پیروز شدند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به کلام گهربار امام راحل که فرمودند: اگر تمامی مسلمین هر کدام یک سطل آب بریزند، اسرائیل را آب می برد، گفت: این سخن ارزشمند بیانگر آن است که اگر تمامی کشورهای مسلمان با برخورداری از تمامی وجوهات مشترک با هم متحد شوند و دست از برادرکشی بردارند به راحتی می توانند بر رژیم خبیث اسرائیل پیروز شوند./۸۵۱/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات