۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۴۳۲۷۴
معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان:

منافع استکبار با ایجاد تنش در خاورمیانه تامین می شود

معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان، اوضاع کنونی یمن را خواسته مهم آمریکا دانست و گفت: منافع استکبار به ویژه آمریکایی ها با ایجاد تنش در منطقه خاورمیانه تامین می شود.
خاورمیانه حمایت آمریکا از داعش در افغانستان

حجت الاسلام سیدیوسف منصوری معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با محکوم کردن جنایات رژیم منحوس آل سعود در کشور یمن گفت: کشور عربستان به طور آشکار، مردم و شیعیان مظلوم و بی دفاع یمن را آماج موشک و گلوله قرار داده است.

وی در ادامه افزود: اوضاع کنونی یمن، خواسته آمریکا است چراکه منافع استکبار به ویژه آمریکایی ها با ایجاد تنش در منطقه تامین می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان تصریح کرد: درصورتی که تمامی کشورهای مسلمان دست در دست هم دهند و با وحدت و اتحاد در برابر استکبار بایستند دیگر نامی از اسرائیل غاصب باقی نخواهد ماند و نه تنها آمریکا بلکه هیچ ابرقدرت پوشالی در طول تاریخ شاهد زیربار ظلم و ستم رفتن هیچ یک کشورهای مسلمان نخواهند بود.

حجت الاسلام منصوری با تاکید بر اینکه دشمن با به کارگیری حربه تفرقه بین امت درصدد دست یافتن به اهداف شوم خود در جهان است تصریح کرد: دشمنان نمی توانند به طور آشکارا در برابر مسلمانان بایبستند و بهترین راه تحقق اهداف خود را در ایجاد تفرقه و جدایی بین امت اسلامی و قتل عام مسلمین به دست یکدیگر می دانند.

وی بیان داشت: متاسفانه برادرکشی در منطقه خاورمیانه رخ داده است، گروه های تکفیری و داعش با شعار «الله اکبر» جنایات ناشایستی را در منطقه به وجود آوردند و متاسفانه برخی کشورهای مسلمان و سیاستمداران آنها از این گونه اقدامات خبیثانه حمایت می کردند.

معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان تاکید کرد: اگر اتحاد و وحدت به نحو مطلوب در بین امت اسلامی ایجاد شده بود امروزه شاهد خباثت رژیم صهیونیستی و آمریکا نبودیم که قدس شریف را پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کنند.

حجت الاسلام منصوری گفت: اینگونه به نظر می رسد که رییس جمهور آمریکا از سیاست «مرگ یک بار، شیون یک بار» استفاده می کند، اما این اقدام نابخردانه ترامپ باید تمامی مسلمانان را بیش از پیش هوشیار کند و جهان اسلام به این نتیجه برسند که در سایه اتحاد، وحدت و همدلی با یکدیگر می توانند ریشه رژیم منحوس اسراییل را نه تنها در منطقه بلکه در جهان بخشکانند.

وی ادامه داد: استکبار غافل است از اینکه مسلمانان هوشیار بوده و به تمامی نقشه ها و ترفندهای آنان در ایجاد تفرقه و بهره گیری برای دست یافتن به منافع نامشروع خود در منطقه به طور کامل آگاهی دارند؛ در نتیجه به دشمنان اجازه نخواهند داد تا به این اهداف شوم خود در منطقه و جهان دست یابند.

معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان در پایان اظهار امیدواری کرد: با اقدام نابجای رییس جمهوری آمریکا در انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اسراییل غاصب، مسلمانان بیش از پیش نسبت به نقشه های بی اساس استکبار در منطقه هوشیار شوند./851/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات