۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۵۴۳۲۹۶
با برگزاری آیین تودیع و معارفه؛

امام جمعه جدید شهر امامزاده عبدالله آمل معرفی شد

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی به عنوان امام جمعه جدید شهر امامزاده عبدالله معرفی و از زحمات امام جمعه سابق قدردانی شد.
امام جمعه امام زاده عبدالله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد انتظاری مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران امروز در جلسه تودیع و معارفه امام جمعه جدید شهر امام زاده عبدالله آمل با بیان اینکه قرآن کریم فرمود کسانی که دارای قدرت و حاکمیت شدند نماز را اقامه و برپا کنند، گفت: نماز است که ما را نجات می دهد؛ از این رو باید حضور مسوولان در صف های اول نماز جمعه پررنگ تر باشد.

وی با تاکید بر اینکه نماز جمعه نمازی عبادی سیاسی است، افزود: نماز عبادی سیاسی جمعه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و وحدت آفرین است.

مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران ادامه داد: در نماز جمعه خدمات و اقدامات شایسته مسؤولان به گوش مردم رسانده شود و مطالبات مردم هم به مسؤولان گوشزد شود.

حجت الاسلام انتظاری تصریح کرد: حضور مسؤولان درنماز جمعه سبب می شود که مردم بدون واسطه با آنان ملاقات داشته و مطالبات و مشکلات خود را بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه قبله نخست مسلمانان به عنوان پایتخت اسرائیل از سوی ترامپ اعلام شد، گفت: مردم ما با حضور منظم در صفوف نماز جمعه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان به ویژه ترامپ خواهند زد.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه شهر آمل با اینکه مسؤولان در کنار وحدت و همدلی می توانند در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند، گفت: در قرآن کریم ایمان و عمل صالح را بیان می کند که ایمان باید درکنار عمل صالح قرار گیرد و عمل صالح شاخ و برگ های گوناگون دارد.

حجت الاسلام مرتضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعان حرم تصریح کرد: خون شهدای مدافعان حرم همچون هشت سال دفاع مقدس درخت اسلام را آبیاری کرد و شهید قره محمدی که در روزهای گذشته به درجه شهادت در سوریه رسیدند از همین جوانمردان بود.

در این مراسم ضمن قدردانی از امام جمعه سابق شهر امام زاده عبدالله، حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی به عنوان امام جمعه جدید شهر امامزاده عبدالله معرفی شد./1314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات