۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۴۳۴۱۰
مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد؛

حضور معاون امور صیانتی حوزه های علمیه در مناطق زلزله زده به منظور قدردانی از طلاب جهادی

مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه کرمانشاه گفت: معاون امور صیانتی حوزه های علمیه با حضور در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از زحمات و تلاش های طلاب جهادی و انقلابی قدردانی می کند.
مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه کرمانشاه

حجت الاسلام اسماعیل شادمانی مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تسلیت به مناسبت از دست دادن جمعی از هم استانی های عزیز در حادثه تلخ زلزله کرمانشاه ابراز داشت:  با اینکه زلزله اخیر ویرانی های بسیاری به جای گذشت و مردم چند شهرستان را داغدار کرد اما حضور گسترده مردم ایران در کمک رسانی به زلزله زدگان و ارسال هدایا و کمک های مردمی به مناطق زلزله زده تجلی بخش انسان دوستی و محبت مردم این سرزمین است.

مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب نیز با اینکه بیش از 70 درصد خسارت دید که سبب تعطیلی این مدرسه شد اما طلاب این مدرسه با روحیه جهادی و انقلابی به تبلیغ و اشاعه دین می پردازند.

وی در ادامه افزود: با حضور علمای بزرگ و مبلغان توانمند از سراسر کشور در این منطقه طرح های مختلفی به منظور آرامش مردم و همچنین برگزاری نماز جماعت و پاسخگویی به شبهات دینی در حال اجرا است.

حجت الاسلام شادمانی با اشاره به حضور حجت الاسلام والمسلمین فاضل معاون امور صیانتی حوزه های علمیه اظهار داشت: حضور معاون امور صیانتی حوزه های علمیه در راستای تداوم خدمات رسانی به مردم زلزله زده از سوی طلاب و روحانیان صورت گرفته است.

مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین فاضل در منطقه سرپل ذهاب حضور پیدا خواهد کرد گفت: دیدار با رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه و اخذ گزارش از عملکرد ادارات و نهادها در خصوص کیفیت امداد رسانی و بررسی برنامه های کمیته بحران از برنامه های معاون امور صیانتی حوزه های علمیه است.

وی در ادامه یادآور شد: در این بازدید با ائمه جمعه شهرستانهای قصرشیرین و سرپل ذهاب در راستای بررسی دقیق وضعیت امدادرسانی ها دیدار صورت می گیرد.

حجت الاسلام شادمانی بیان داشت: حضور حجت الاسلام والمسلمین فاضل در مدرسه علمیه شهرستان سرپل ذهاب نیز در راستای ثبت درخواست های طلاب و بررسی وضعیت خسارت وارد شده به ساختمان انجام می شود.

وی در پایان به برخی دیگر از برنامه های معاون امور صیانتی حوزه های علمیه اشاره کرد و ابراز داشت: سرکشی از روستای زلزله زده ازگله و دیدار با طلاب جهادی و همچنین حضور در روستای کوییک حسنی و ابلاغ سلام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه از دیگر برنامه های حجت الاسلام والمسلمین فاضل در سفر به این منطقه به شمار می رود./8571/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات