۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۵۴۳۴۸۶
معاون امور صیانتی حوزه های علمیه:

اتحاد میان شیعه و اهل سنت مایه عزت اسلام است

معاون امور صیانتی حوزه های علمیه با اشاره به خدمت رسانی مردم شیعه و اهل سنت به زلزله زدگان، گفت: اتحاد میان شیعه و اهل سنت لذت بخش و مایه عزت اسلام است.
زلزله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مجتبی فاضل معاون امور صیانتی حوزه های علمیه عصر امروز با حجت الاسلام جواد کرمی رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه و حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه شهرستان قصر شیرین در راستای بازدید از روند خدمت رسانی به زلزله زدگان دیدار کرد.

معاون امور صیانتی حوزه های علمیه در این دیدار با قدردانی از زحمات و تلاش های ائمه جمعه و نیروهای نظامی و انتظامی ابراز داشت: اتحاد میان شیعه و اهل سنت و خدمت رسانی به زلزله زدگان لذت بخش و مایه عزت اسلام است.

وی در ادامه افزود: حجم بالای فعالیت طلاب و روحانیان در سطح منطقه شایسته قدردانی است، طلاب انقلابی و جهادی مرد عرصه های سخت و لحظات حساس نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام فاضل با ابراز همدردی با بازماندگان زلزله اخیر کرمانشاه مطرح کرد: جامعه روحانیت با مردم شریف و شهید پرور استان کرمانشاه احساس همدردی کرده و آنچه که در توان دارند در جهت خدمت رسانی به این عزیزان بکار خواهند بست.

معاون امور صیانتی حوزه های علمیه تاکید کرد: حضور در مناطق زلزله زده در جهت پیگیری مشکلات و نیاز زلزله زدگان بوده تا بتوان زمینه ای فراهم کرد تا با مقامات کشوری رایزنی کرده و در اسرع وقت کاستی ها برطرف شود.

گفتنی است در پایان حجت الاسلام جواد کرمی رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه و حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه شهرستان قصر شیرین گزارشی از خدمت رسانی و عملکرد دستگاه های مختلف را ارائه دادند./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات