۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۵۴۳۴۸۹
با حضور ائمه جمعه قم؛

کتابخانه آیت الله مشکینی در مصلای قدس افتتاح شد

کتابخانه تخصصی مرحوم آیت الله مشکینی در حاشیه برگزاری نماز جمعه قم با حضور ‌آیات اعرافی و سعیدی در مصلای قدس افتتاح شد.
افتتاح کتابخانه آیت الله مشکینی افتتاح کتابخانه آیت الله مشکینی افتتاح کتابخانه آیت الله مشکینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتابخانه تخصصی مرحوم آیت الله مشکینی امروز در حاشیه برگزاری فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه قم با حضور شخصیت های حوزوی در مصلای قدس افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و امام جمعه قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم و حجت الاسلام ولدان رییس شورای سیاستگذاری ائمعه جمعه استان قم حضور داشتند.

ائمه جمعه قم در این برنامه از فعالیت های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم و مصلای قدس برای همکاری با حوزه علمیه و برگزاری دورس سطح عالی حوزه در مصلا، راه اندازی کتابخانه و برگزاری دروس اخلاق شخصیت های حوزوی تقدیر کردند.

وحید عباسی مسؤول روابط عمومی مصلای قدس در گفت وگو با خبرنگار رسا، از وجود حدود 2 هزار جلد کتاب در کتابخانه مرحوم آیت الله مشکینی خبر داد و گفت: این کتابخانه رویکردی تخصصی داشته و کتاب های با موضوع کلام، فلسفه، فقه، اصول و حدیث دارد.

وی افزود: با توجه به برگزاری دروس سطح عالی حوزه علمیه در مصلای قدس این کتابخانه تخصصی می تواند کمک خوبی برای  پژوهش ها و تحقیقات حوزویان و طلاب باشد و این کتاب ها را مورد استفاده قرار دهند./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات