۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۴۳۵۲۴
مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

همایش مدیران و معاونان تهذیب حوزه علمیه لرستان برگزار می شود

مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: همایش مدیران و معاونان تهذیب حوزه علمیه استان با هدف ارتقای برنامه های تهذیبی برگزار می شود.
حوزه علمیه

حجت ‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری همایش مدیران و معاونان تهذیب در استان خبر داد و گفت: این همایش 26 آذر ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور اساتید برجسته استان قم در این همایش افزود: هدف از برگزاری این همایش ارتقای برنامه‌ های جامع تهذیبی برای مدیران و معاونان تهذیب است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به حضور اساتید اخلاق در برگزاری همایش مدیران و معاونان تهذیب خاطرنشان کرد: حوزه در تربیت طلابی با اخلاق و توانمند در عرصه تبلیغ نقش بسزایی دارد و در این همایش به راهکارهای تربیتی و تهذیبی اشاره می شود.

وی یادآور شد: در این همایش مدیران و معاونان تهذیب و آموزش وظایف و رسالت‌ خود را به‌ صورت منسجم و هدفمند پیگیری می ‌کنند.

حجت الاسلام میناپور در ادامه عنوان کرد: دیگر اهداف برگزاری همایش مدیران و معاونان تهذیب حوزه علمیه لرستان فراهم سازی زمینه پیشبرد برنامه‌ها و اهداف تربیتی و آموزشی در مدارس است.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ابزارهای نوین تبلیغی اظهار داشت: برای نقش آفرینی طلاب در عرصه تبلیغ باید طلاب را با ویژگی های ولایت محوری و استکبار ستیزی تربیت کرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به گسترش شبهات دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان خاطرنشان کرد: باید طلابی تربیت کرد که بتوانند پاسخگوی سؤالات و شبهات دینی باشند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات