۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۴۳۵۲۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بیدارسازی افکار عمومی وظیفه مهم مبلغان است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به گسترش هجمه ها و آسیب های اجتماعی در جامعه، گفت: مبلغان با بیدارسازی افکار عمومی باید جلوی رواج آسیب ها را بگیرند.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان اهمیت و ضرورت فعالیت تبلیغی مبلغان در جامعه بیان داشت: مبلغان، طلاب و روحانیت با تبلیغ به موقع و مؤثر در جامعه و آگاه بخشی به مردم باید جلوی رواج هجمه های فرهنگی را بگیرند.

وی با اشاره به ضرورت توجه مبلغان و طلاب به وظایف تبلیغی خود افزود: توحید به صورت علمی و عملی مهم ترین وظیفه مبلغان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: توحید ریشه و اساس دعوت پیامبران الهی است و بیان توحید وظیفه مبلغان و طلاب است.

وی با تأکید بر ضرورت تکیه بر آیات قرآن، احادادیث و روایات در عرصه تبلیغ و بصیرت بخشی خاطرنشان کرد: با بیان سیره و سنت اهل بیت(ع)، ائمه معصومین(ع) و بزرگان دین باید از زندگی آنان الگو بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت بیان واقعیت های روز و توجه به مسائل روز جامعه در عرصه تبلیغ ادامه داد: طلاب و مبلغان با بیان سرگذشت پیامبران و بزرگان دین باید افکار عمومی را بیدار سازند.

وی انذار و تبشیر را از مهم ‌ترین روش‌های تبلیغی عنوان کرد و گفت: انذار و تبشیر با هم بهترین روش تبلیغی است که در عرصه تبلغ باید مورد توجه یک مبلغ قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: طلاب و مبلغان در عرصه تبلیغ باید بتوانند ابتدا در جمع خانواده، دوستان و محله خود یک مبلغ موفق باشند و در راستای بصیرت بخشی و روشنگری مردم نقش آفرین باشند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات