۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۴۳۵۳۳
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

ترویج فرهنگ قرآن و عترت هدف برگزاری مسابقات قرآنی است

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری مسابقات قرائت قرآن در مرحله مدرسه ای و استانی، گفت: ۲۲۱ نفر از طلاب استان در این دوره از مسابقات شرکت کردند و از اهداف مهم برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ قرآن و عترت است.
انس با قران 

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری مسابقات قرائت قرآن ویژه خواهران طلبه بیان داشت: این دوره از مسابقات در مرحله شهرستانی و استانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه 221 طلبه خواهر در مرحله مدرسه ای در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت کردند، افزود: طلاب در رشته های تحقیق و ترتیل با هم به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان با اشاره به قبولی 30 نفر از طلاب استان در مرحله مدرسه ای ادامه داد: این افراد در مرحله استانی در سه بخش صوت و لحن، وقف و ابتدا و تجوید به رقابت پرداختند.

وی در ادامه اظهار داشت: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات قرآنی با کسب امتیاز 90 به بالا به مرحله کشوری راه می یابند.

عزیزی هدف از برگزاری مسابقات قرآن و عترت را تقویت انس با قرآن و روایات، ترویج فرهنگ قرآن و عترت، شناسایی و تقویت استعدادهای قرآنی و جهت دهی به مطالعات قرآنی و حدیثی طلاب در موضوعات کاربردی عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد در کنار تدبر در آیات و روایات بتوانیم در عمل به مضامین، مفاهیم و توسعه فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) پیشرو باشیم./9459/ت303/ب1

ارسال نظرات