۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۴۳۵۵۵
آیت الله علما:

انسجام و گستردگی خدمات حوزه های علمیه با عنایت رهبری، بی نظیر است

آیت الله علما با اشاره به اینکه انسجام و گستردگی خدمات حوزه های علمیه در زمان رهبری در طول تاریخ اسلام بی نظیر است، گفت: خدمت به طلاب و روحانیان به منزله خدمت به اسلام و پیامبر اکرم است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه ابراز داشت: طلاب و روحانیان حافظان و مبلغان دین مبین اسلام در عصر حاضر هستند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به مسؤولیت خطیر طلاب و روحانیان در راستای حفظ و نشر دین مبین اسلام در میان مردم، باید به این قشر خدمت رسانی شایسته ای صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خدمت به طلاب و روحانیان به منزله خدمت به اسلام و پیامبر اکرم (ص) است.

وی در ادامه مطرح کرد: خدمت به دین مبین اسلام و مردم از اهمیت و اجر بالایی برخوردار است، امام راحل همواره خویش را خدمتگزار معرفی کرده و از القاب دیگر استقبال نمی کردند.

آیت الله علما اظهار داشت: راه اندازی مرکز خدمات حوزه های علمیه به دستور رهبر معظم انقلاب صورت گرفت که نشان دهنده وسعت نظر و توجه ایشان به مدیریت حوزه های علمیه است.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: امروز انسجام خدمات حوزه های علمیه در طول تاریخ بی نظیر بوده و خدمات گسترده ای به طلاب و روحانیان عرضه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان با قدردانی از عملکرد مدیر سابق مرکز خدمات حوزه علمیه کرمانشاه عنوان داشت: مرکز خدمات اقدامات خوبی از قبیل بیمه طلاب ارائه می دهد که شایسته قدردانی است و امید است مسؤول جدید مرکز خدمات نیز با سعه صدر به خدمت رسانی به طلاب ادامه دهد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات