۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۴۳۵۵۹
دستیار ویژه مرکز خدمات حوزه علمیه قم:

مرکز خدمات، نقطه امید طلاب در سختی ها و بن بست های زندگی است

دستیار ویژه مرکز خدمات حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مرکز خدمات نقطه امید طلاب در سختی ها و بن بست های زندگی است، گفت: باید در تمام امور، خشنودی امام زمان را مدنظر قرار داده و برای کسب رضای الهی تلاش کرد.
دستیار ویژه مرکز خدمات حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد موسوی دستیار ویژه مرکز خدمات حوزه علمیه قم ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در این مراسم ابراز داشت: این مرکز، خدمات گسترده و خوبی به طلاب عرضه داشته و طلاب را در راستای کاهش دغدغه های آنها یاری می کند.

دستیار ویژه مرکز خدمات حوزه علمیه قم تصریح کرد: مرکز خدمات، نقطه امید طلاب در سختی ها و بن بست های زندگی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: طلاب در مشکلاتی همچون درمان خود و خانواده به خدمات این مرکز چشم امید داشته و امید است مرکز خدمات همواره یاری گر طلاب و خانواده های آنها باشد.

وی در ادامه بیان داشت: خدمات صورت گرفته در مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه شایسته قدردانی بوده و امید است مدیر جدید نیز تمام توان خویش را در راستای خدمت رسانی به طلاب بکار بندد.

حجت الاسلام موسوی در پایان عنوان داشت: باید در تمام امور خشنودی امام زمان (عج) را مدنظر قرار داده و برای کسب رضای الهی تلاش کرد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر سابق مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه قدردانی صورت گرفت و حجت الاسلام سید محمدحسین ضیغمیان به عنوان مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه منصوب شد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات