۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۴۳۶۰۱
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد:

ترویج ارزش های دینی راه مبارزه با انحرافات در جامعه است

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با بیان اینکه از راه های مؤثر در مقابله و مبارزه با انحرافات در جامعه ترویج ارزش های دینی است، گفت: در این راستا گفتمان های دینی به صورت مستمر در جمع دانش آموزان برگزار می شود.
گفتمان دینی

حجت الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی با حضور مبلغان اعزامی در مدارس آموزش و پرورش بیان داشت: مهم ترین محوریت برگزاری این گفتمان ها آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان مورد هدف دشمنان در جبهه جنگ نرم هستند، افزود: با برگزاری گفتمان های دینی و بصیرت بخشی به این قشر تلاش می شود جلوی رواج آسیب ها گرفته شود.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد عنوان داشت: هدف از برگزاری گفتمان های دینی پاسخ به شبهات، مسائل فرهنگی و دینی، ارتقای بصیرت و آگاهی جوانان است.

حجت الاسلام منصوری در ادامه تصریح کرد: فعالیت های تبلیغی و معرفت افزایی با هدف ترویج ارزش های دینی، اسلامی و مبارزه با انحرافات در جامعه صورت می گیرد.

وی برگزاری گفتمان های دینی، پاسخ به شبهات ذهنی دانش آموزان و دانشجویان را نیاز جدی و ضروری در جامعه عنوان کرد و گفت: از دیگر اهداف برگزاری این نشست های دینی به منظور ارتقای مهارت های اجتماعی دانش آموزان است.

حجت الاسلام منصوری گفتمان‌ های دینی را از مهم ترین راه‌های نهادینه سازی مفاهیم دینی و اعتقادی برای نسل جوان بیان کرد و افزود: تقویت مفاهیم دینی و اعتقادی بین نسل نو با توجه به وضعیت آسیب های اجتماعی و فرهنگی ضروری است.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد یادآور شد: گفتمان های دینی در طول سال تحصیلی با حضور مبلغان در سطح همه مدارس آموزش و پرورش برگزار می شود و در ایام تابستان نیز در قالب طرح های فراغتی این نشست ها ادامه دارد./9459/ت303/ب1

ارسال نظرات