۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۴۳۷۵۷
به همت مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز؛

راهپیمایی حمایت از قدس برگزار می شود

مدیر مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب(ع) اهواز از برگزاری راهپیمایی حمایت از قدس با حضور طلاب، اساتید، فضلای حوزه علمیه و اقشار مختلف مردم خبر داد.
قدس

حجت الاسلام عزیز عبیات، مدیر مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به راهپیمایی حمایت از قدس شریف در کوی علوی اهواز ابراز داشت: در این زمینه افزون بر تبلیغات محیطی در فضای مجازی و دعوت از اقشار مختلف مردم و بسیج و حوزویان؛ سخنران و مداحانی را برای برگزاری باشکوه تر تجمع فراخواندیم.

مدیر مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب(ع) اهواز با بیان اینکه کلاس های درسی فردا تعطیل خواهد بود، اظهار کرد: آیت الله سید علی حسینی از خطیبان معروف استان در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی از مسجد فاطمه زهرا کوی علوی تا میدان کردونی خواهد بود، عنوان کرد: طلاب مدرسه در این زمینه فعالیت های تبلیغی و برگزاری راهپیمایی را بر عهده خواهند گرفت.

حجت الاسلام عبیات با بیان اینکه طلاب و اساتید حوزه های علمیه در راهپیمایی شرکت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: راهپیمایی فردا ساعت 9:30 از خیابان مدرس(مسجد فاطمه زهرا) آغاز و در خیابان فرحانی(میدان کردونی) به پایان خواهد رسید.

وی در پایان از همه مردم، عشایر، شیوخ و بزرگان دعوت کرد تا در حمایت از قدس شریف و محکوم کردن موضع ترامپ حضور پیدا کنند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات